داستان و بازیگران فیلم جگر زلیخا+ بیوگرافی و عکس بازیگران

0

فیلم «جگر زلیخا» به کارگردانی و نویسندگی مرتضی آتش زمزم محصول کشور ایران در سال ۱۳۹۹ است. این فیلم با نام قبلی (هولیا) در ژانر کمدی فاتنزی با بازی بازیگران مطرحی چون علی انصاریان و پوریا پورسرخ و هولیا دیکن بازیگر ترکیه ای تولید شده است که در قرار است به مناسبت سالروز تولد علی انصاریان یکی از بازیگران درگذشته این فیلم اکران شود در ادامه به معرفی کامل فیلم سینمایی (جگر زلیخا) و داستان و بازیگران و جزئیات پخش آن میپردازیم. با ما همراه باشید

داستان و بازیگران فیلم جگر زلیخا+ بیوگرافی و عکس بازیگران فیلم سینمایی جگر زلیخا

 

معرفی کامل فیلم سینمایی جگر زلیخا

فیلم سینمایی کمدی فانتزی «جگر زلیخا» با نام قبلی فیلم هولیا به کارگردانی و نویسندگی مرتضی آتش زمزم و تهیه کنندگی ایرج تقی پور محصول کشور ایران در سال ۱۳۹۹ با بازی بازیگران مطرحی چون علی انصاریان و پوریا پورسرخ و هولیا دیکن بازیگر ترکیه ای و محمدرضا هدایتی و تولید شده است

علی انصاریان در فیلم جگر زلیخا

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم جگر زلیخا

از جمله بازیگرانی که در جگر زلیخا ایفای نقش کرده اند عبارتند از: پوریا پورسرخ ، محمدرضا هدایتی ، علی انصاریان، مریم امیرجلالی ، بهراد خرازی و (با حضور) محمد فیلی و افشین سنگ چاپ، مجید شهریاری، شراره رخام ، شیوا خسرو مهر، شیوا طاهری، مهدی امینی، علی کوچولو، مهدی حسینی، مریم نقیب، شیما جوهری و مسعود حقی دیگر بازیگران اصلی این فیلم بوده اند و ویلما الس بازیگر آلمانی الاصل معروف سینما و تلویزیون ترکیه و هولیا دیکن دیگر بازیگر شناخته شده ترکیه ای در این فیلم بازی داشته اند.

علی انصاریان بازیگر فیلم جگر زلیخا

موضوع و خلاصه داستان فیلم جگر زلیخا

در خلاصه داستان امده است: «در ایران پدر و مادرها به بچه هاشون اجازه هرکاری را نمی دهند، ولی همیشه نوه داستانش فرق داره!»

سایر عوامل سازنده و پشت صحنه

عوامل اصلی فیلم عبارتند از: تهیه کنندگان: ایرج تقی پور، مرتضی آتش زمزم، نویسندگان: مرتضی آتش زمزم و جلال الدین دری، مدیر فیلمبرداری: محمد فضیله، مدیر برنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: مسعود حقی، مدیر تولید: ابوالفضل آتش زمزم، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، طراح گریم: مهیاد میمی، طراح صحنه و لباس: علی سنگینی، فیلمبردار: امین اسحاقیان، تدوین:کاوس آقایی، صداگذار: محمود موسوی نژاد، تصویربرداری هوایی: مصطفی علی پور حقیقی، جانشین تولید:مهدی رجبی، عکاس: آرش شاه محمدی، برنامه ریز: امین رنجبر، دستیار کارگردان: لیلا نصر، منشی صحنه: مرجان بهرامی، مشاورین پروژه: رضا شاکری، محسن کیانی، مجری طرح: محسن آتش زمزم، مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد.

خلاصه داستان فیلم سینمایی جگر زلیخا

اکران جگر زلیخا در سالروز زنده یاد علی انصاریان

عوامل سازنده فیلم سینمایی کمدی فانتزی جگر زلیخا با دریافت پروانه نمایش، قصد دارند آن را در سالروز تولد زنده‌یاد علی انصاریان، یکی از بازیگران اصلی فیلم اکران کنند. گفتنی است علی انصاریان زاده ۱۴ تیر ۱۳۵۶ بود که در ۱۵ بهمن سال ۱۳۹۹ بر اثر ویروس کرونا درگذشت.

ایرج تقی پور تهیه کننده فیلم گفت: کمدی «جگر زلیخا» تابستان سال گذشته در ایران و ترکیه جلوی دوربین رفت و اکنون آماده نمایش است و با توجه به مضمون کمدی و فضای شاد آن امیدواریم با حمایت شورای صنفی نمایش و سازمان سینمایی، بتوانیم به گرم شدن گیشه و نشاط اجتماعی کمک کنیم.

او افزود: در زمانی که صاحبان فیلمها بحق ریسک اکران فیلمشان را در این ایام نمی پذیرند، ما آمادگی اکران «جگر زلیخا» را داریم و اگر حمایتی که از سایر فیلمها در این ایام می شود، مشمول اکران این فیلم هم شود، آنرا از ۱۴ تیر ماه همزمان با سالروز تولد علی انصاریان اکران خواهیم کرد.

بیوگرافی بازیگران فیلم جگر زلیخا

علی انصاریان بازیگر کمدی جگرزلیخا

علی انصاریان زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۵۶ بازیکن بازنشسته فوتبال، بازیگر و مجری ایرانی بود. انصاریان ۶ بازی ملی در کارنامه دارد.

علی انصاریان فوتبال خود را به صورت حرفه‌ایی در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی شروع ‌کرد و بعد از آن در سال ۱۳۷۷به تیم پرسپولیس رفت. در سال۱۳۸۵ از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران رفت که البته یک فصل بیشتر دراین تیم‌بازی نکرد. وی سابقه بازی در تیم‌های دیگر چون باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین‌ بوشهر، استیل‌آذین وگسترش فولاد را نیز داراست. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ایی فوتبال در قامت بازیکن خداحافظی کرد.

انصاریان که از اول بهمن ۹۹ به ویروس کرونا مبتلا و به بیمارستان منتقل شده بود، به دلیل وخیم شدن شرایطش با دستگاه «ونتیلاتور» تحت نظر بود و حتی گزارش‌هایی از بهتر شدن شرایطش منتشر شد اما سرانجام در چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ دارفانی را وداع گفت.

نظرات