معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم تورنا۲

0

فیلم “تورنا۲”، فیلمی ایرانی به کارگردانی سیدجواد هاشمی و تهیه کنندگی سیدجواد هاشمی است. این فیلم در ژانر تخیلی-کودک در سال ۹۷ ساخته و مدتی قبل از شیوع کرونا، در آبان ماه ۹۸ اکران شد که بعد ازمدتی به تعطیلی سینما ها منجر شد. این فیلم که اکران عمومی آن لغو شد حالا قرار است برای اولین بار به صورت آنلاین اکران شود. ”تورنا۲” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر نام آشنا و حرفه ای هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم تورنا2

 

خلاصه داستان

فیلم “تورنا۲” داستان پروفسوری را روایت می‌کند که موفق به ساخت یک رستوران شده است. رستورانی که در نهایت به یک سفینه تبدیل می‌شود و ماجراهای جذابی را به وقوع میپیوندد.

داستان فیلم تورنا2

با ورود چهار نوجوان به قصه و با شیطنت آنان، این سفینه مقداری زودتر از موعد به پرواز درمی‌آید. سفینه در نهایت به فضا رفته و در یک سرزمین ناشناخته فرود می آید، یک مکان شگفت انگیز که….

 

اسامی بازیگران فیلم تورنا۲

اسامی بازیگران فیلم تورنا2

 

دیگر عوامل

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: سیدجواد هاشمی، مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، تدوین: سید جواد هاشمی،مهران گنبدلو، طراح صحنه: علی شایان فر، مجری طرح و سرمایه گذار: حسین احمدی، مدیر صدابرداری: احمد اردلان، طراحی صدا: علی ابوالصدق، موسیقی: بهنام صبوحی، طراح حرکات موزون: سید کمال رضوی، طراح لباس: سوسن نوروزی، طراح گریم: شهرام خلج، دکوراتور: امیر قدیریان، مدیر تولید: ایرج طایفه، جانشین تهیه کننده و دستیار اول کارگردان: عباس دلدار، منشی صحنه: فرزانه زهره وند، عکاس: پیام نصیری خرم، جلوه های ویژه بصری: محمدرضا نجفی امامی، مجری طرح و سرمایه گذار: حسین احمدی.

نظرات