بیوگرافی رامین معصومی و مریم کعبی قربانیان متروپل از کافه مری تا درگذشت +اینستاگرام

2

بیوگرافی رامین معصومی و همسرش مریم کعبی قربانیان متروپل از کافه مری آبادان تا درگذشت در حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان در ۲ خرداد ۱۴۰۱ + پیج اینستاگرام مریم کعبی و رامین معصومی صاحبان کافه مری در متروپل همراه با عکس ها و زندگی و خانواده عروس و داماد متروپل تا کشف جسد و خاکسپاری انها در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی رامین معصومی و مریم کعبی قربانیان متروپل از کافه مری تا درگذشت +اینستاگرام

بیوگرافی رامین معصومی و همسرش مریم کعبی در کافه مری

رامین معصومی و همسرش مریم کعبی تازه عروس و داماد اهل آبادان بودند که در حادثه ریزش ساختمان متروپل درگذشتند و جسد رامین معصومی پیدا شد و روز گذشته بر دو خاناوده و عزادران اّدانی تشییع شد. اما جسد مریم کعبی هووز پیدا نشده و زیر آوار است.

این زوج از دی ماه ۱۴۰۰ برای کسب و کار و سشروع زندگی خود کافه مری را در ساختمان متروپل در خیابان امیری افتتاح کردند تا زندگی خود را آغاز کنند و چرخ زندگیشان بچرخد، اما افسوس و صد افسوس که همان کافه مری بر اثر بی تدبیری قاتل جانشان شد.

افتتاح کافه مری در دی ماه ۱۴۰۰

کافه مری در ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ بالاخره افتتاح شد. کافه مری در طبقه‌ی همکف برج دو قلو متروپل قرار داشت و به مناسبت اولین سال‌گرد عروسی این زوج افتتاح شد.
قربانی و رامین معصومی دی ماه گذشته با هزار عشق و آرزو کافه مری رو در طبقه همکف متروپل افتتاح کرده بودن که با فرو ریختن متروپل زیر آوار ماندن و بعد از چهل و هشت ساعت تلاش پیکر بی جانشان از زیر آوار بیرون کشیده شد 🖤
شیرین معصومی خواهر رامین معصومی که بیستم خرداد تاریخ عروسیش بوده و اونم جلو کافه تو ماشین خودش منتظر برادر و زن داداششه که که ماشینش زیر آوار دفن میشه و فوت میکنه
روحشون شاد

بیوگرافی رامین معصومی و همسرش مریم کعبی کافه مری

رامین و مریم زوج جوان و عاشقی که با کلی آرزو ۲۵ دی ماه پارسال کافه مری را در ساختمان« متروپل» افتتاح کرده بودند زیر آوار ریزش ساختمان متروپل عبدالباقی دفن شدند.
خانواد آنها امیدوار به زنده بودنشان بودند ، اما پس از تونل زدن و رسیدن به کافه متاسفانه متوجه جسد بی جان رامین شدند.

تا این لحظه از مریم خبری نیست و عکس و فیلم افتتاح کافه مری توسط رامین و مریم در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است و قلب هر بیننده ای را به درد می آورد.
عکس های رامین و مریم کافه مری متروپل آبادان

خاكسپارى رامین و شیرین معصومی در آبادان

مراسم خاکسپاری پيكر رامین و خواهرش شیرین بر دوش خانواده و دوستان و مردم عزادار آبادان تشییع شد ، اما هنوز خبری از جسد مریم نشده است.

ساختمان متروپل که یک پاساژ تجاری بود به دلیل ساخت و ساز غیر قانونی و غیر اصولی فرود ریخت و تعداد زیادی از آبادانی ها که در این پاساژ مشغول به کار بودند فوت کردند از معروف‌ترین قربانیان فاجعه‌ی دردناک متروپل آبادان بچه‌های کافه مِری (مریم و رامین و شیرین) بودند.

دوشنبه ۲ خرداد ماه بود که حادثه متروپل رخ داد و ریزش سازه جدید متروپل باعث مرگ ۲۴ نفر از هموطنانمان شد.

 

2 دیدگاه در “بیوگرافی رامین معصومی و مریم کعبی قربانیان متروپل از کافه مری تا درگذشت +اینستاگرام

  1. الف گفت:

    تسلیت به آبادان مردم عزیزش😔💔💔

  2. همشهری گفت:

    تسلیت به مردم با غیرت آبادان

نظرات