زمان پخش و تکرار سریال خداداد از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

سریال خداداد از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال خداداد برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال خداداد از شبکه آی فیلم

این مجموعه به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و به کارگردانی علی غفاریمحصول سال ۱۴۰۰ در ژانر طنز،خانوادگی و اجتماعی است. این مجموعه در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه دو سیما پخش شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. اکنون قرار است مجدد این سریال از ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله هنرمندان این سزیال می توان به پیام دهکردی، سوسن پرور، علی صبوری، زهره حمیدی، آرش نوذری، شیرین بینا، سارا باقری، مهرزاد جعفری و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده قصه زندگی فردی به‌نام خداداد را برای مردم تعریف می‌کند که درگیر مشکلات زیادی می‌شود. خداداد هم یکی از میان ماست که او هم گرفتاری‌های زیادی دارد. ازجمله این‌که باید جهیزیه برای دختر کوچکش فراهم کند تا او را به خانه بخت بفرستد. البته ماجراهای خداداد هم در نوروز ۱۴۰۱ رخ می‌دهد و قصه کاملا با جامعه امروز همخوانی دارد…

در واقع نجابت و شرافت جزو شاخصه‌های اصلی سریال خداداد است و در این سریال به مباحثی همچون امانتداری هم پرداخته شده. درواقع پرداختن به خانواده و سنت‌های ایرانی جزو شاکله‌های اصلی داستان است و با توجه به ایام نوروز می‌خواهد یک قصه بانشاط را برای مردم به تصویر بکشد.

سریال خداداد

ساعت تکرار و زمان پخش سریال خداداد از شبکه آی فیلم

این سریال ۱۳ قسمتی از پنج شنبه هرشب از ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت۳ بامداد و ۱۱ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر هنرمندان این مجموعه می توان به مهرناز بیات، افشین نخعی، آرش تاج، جواد زیتونی، سیامک اشعریون و سیاوش طهمورث، امیرحسین غفاری و کوثر حیدری و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات