اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ساخت ایران به همراه نقش + خلاصه داستان

0

“ساخت ایران″، سریال ایرانی به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و منصور سهراب پور است. این سریال محصول سال ۱۳۹۷ و در ژانر ملودرام و کمدی ساخته شده است. سریال ساخت ایران که اولین بار از شبکه نمایش خانگی در قالب ۱۸ قسمت پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن صدا وسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ساخت ایران به همراه نقش + خلاصه داستان

 

خلاصه داستان

سریال “ساخت ایران” روایتگر فردی به نام “دکتر افشار جم” است که  پس از سه سال تلاش بی‌وقفه، موفق به اختراع اکسیری مهم و ارزشمند در زمینه نانوتکنولوژی می‌شود. او پس از ناکامی در یافتن سرمایه‎ لازم، تصمیم می‌گیرد از ایران خارج شود.

داستان سریال ساخت ایران

اما هنگامی که یک تصادف، او را راهی بیمارستان می‌کند؛ تمام مدارک و اطلاعات مهم او توسط دزدی به نام “غلامحسین” به سرقت برده می‌شود. “غلامحسین” برای رهایی از دست پلیس، با مدارک دکتر…

 

اسامی بازیگران سریال ساخت ایران به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال ساخت ایران به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: محمدحسین لطیفی، تهیه کننده: سید امیر پروین حسینی و منصور سهراب پور، منشی صحنه: محمدحسین گل فشان، عکاس: بهرنگ دزفولی زاده، دستیار اول تصویر: محمد گودرزی، مجریان چهره پردازی: امید گل زاده و آرزو حلاجی، مشاورین تولید لبنان: علی بوزید و کاظم دارابی، مدیر تدارکات: محمد امین توکلی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: برزو نیک نژاد، تصویربردار: سید هادی حسینی پویا، جانشین مدیر تولید: عباس نصرالله.

نظرات