مهناز افشار این روزها کجاست؟

1

مهناز افشار این روزها کجاست؟

مهناز افشار کجاست ,خبر حکم بازداشت مهناز افشار و احضار او به دادگاه به خاطر توئیت جنجالی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی بازتاب متفاوتی داشته است.
افشار که این روزها سرتیتر خبر رسانه ها و شبکه های اجتماعی شده در ایران حضور ندارد و در کشور آلمان بسر میبرد
گفته میشود وی مدتی برای برگزاری کارگاه بازیگری و ورکشاپ خود به آلمان سفر کرده و در این کشور بسر میبرد.

مهناز افشار کجاست

جزئیات خبر مهناز افشار کجاست

البته حکم جلب مهناز افشار یک حکم نیابت قضایی بوده که برای احضار او به دادگاه صلدر شده است.

در ادامه توضیحات باید گفت که دردسر خانم بازیگر از بازنشر یک توییت از یک اکانت فیک شروع شد و به قتل آخوند همدانی مرتبط شده و موجی از حملات به سوی مهناز افشار راه افتاد.
در پی این حملات، فردی که با استفاده از عکسش اکانت تقلبی درست شده بود و توییت جنجالی او را مهناز افشار بازتوییت کرده بود نیز از این بازیگر شکایت کرده و شاکی خصوصی او شده است.

مهناز افشار کجاست

واکنش وکیل مهناز افشار به درخواست محاکمه

این بازیگر اما طبق اطلاع‌رسانی‌ هایی که قبلا انجام داده بود، این روزها در آلمان به سر می‌برد و قرار است یک ورکشاپ بازیگری در آنجا برگزار کند.
افشار بعد از ماجرای هشتگ محاکمه و حکم جلبش هیچ واکنشی و توییتی نکرده بود و فقط در اینستاگرام استوری‌هایی به فراخور روز می‌گذارد.
روز معلم را تبریک می‌گوید و تبلیغ کارگاه بازیگری‌اش را میکند.
اما وکیل مهناز افشار در اینباره گفته: موکلم به زودی برمی‌گردد.

عبدالصمد خرمشاهی گفت: موکلم در خارج از کشور است و در صحبتی که با من داشت گفته که تابع قوانین و مقررات است و اصلا فکر نمی‌کرده که اتهامی متوجه او باشد و مشکلی ایجاد کند و به محض اینکه به ایران برگردد در اولین فرصت در مرجع قضایی مربوطه حاضر خواهد شد.

وی افزود: آنچه که در ظاهر شنیدیم این است که آقای دریاباری و وکیلش از موکلم شکایت کرده اند و اتهامش تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب ذکر شده که با نیابت قضایی، پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه ارسال شده است.

مهناز افشار کجاست

واکنش خرمشاهی درباره مهناز افشار کجاست

خرمشاهی تصریح کرد: تشخیص اینکه نوشته و اظهارنظر خانم افشار وصف مجرمانه دارد یا خیر، با مرجع قضایی است؛ یعنی استقلال دستگاه قضا حکم می کند که دیگران در خصوص این پرونده نه مداخله و نه اظهار نظر کنند و طبیعتا قاضی مربوطه در این مورد رسیدگی خواهد کرد و موکلم دفاعیاتش را انجام خواهد داد.

وی تاکید کرد: این پرونده باید در یک فضای آرام و به‌دور از جو و حواشی رسیدگی شود و قطعا دخالت دیگران مصداق تداخل در امر قضا و منافی استقلال قوه قضاییه است.
مساله دیگر این که باید ارکان و شرایط تحقق جرم محقق شود و عناصر سه گانه جرم یعنی عنصر مادی، معنوی و قانونی وجود داشته باشد که در هر حال به لحاظ فقدان هر یک از این عناصر قطعا بزه محقق نخواهد شد و اتهام متوجه متهم نیست.

 واکنش مهناز افشار به حکم قضایی

وی یادآور شد: فعلا پرونده در مرحله دادسراست و فردا(شنبه) بنده به دادسرا مراجعه می کنم و وکالت نامه را ارایه می‌دهم و با قاضی صحبت خواهم کرد و اگر لازم باشد در دادسرای رسانه توضیحات لازم را ارایه می‌دهیم.

وی درباره صدور حکم احضار و جلب موکلش گفت: تابع مقررات آیین دادرسی کیفری هستیم و باید این مقررات اجرا شود.
ابتدا باید احضار باشد و اکنون هم که موکلم در ایران نیست و برگردد حتما توضیح خواهد داد.

هفته گذشته دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب بابل از دادسرای تهران خواسته است که مهناز افشار را احضار و در صورت عدم حضور جلب کند.
در نامه مربوط به درخواست نیابت قضائی مذکور، تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب به عنوان اتهامات مهناز افشار ذکر شده است

سیدبشیر حسینی نیز دراینباره گفته: هم مهناز افشار باید سواد رسانه‌ای یاد بگیرد، هم رائفی‌پور و مومن‌نسب .

1 دیدگاه در “مهناز افشار این روزها کجاست؟

  1. نیما ف گفت:

    وقتی آدم هر روز دهنشو باز میکنه و درباره هر مسئله ایی نظر میده باید منتظر اتفاقات بد هم باشه.خداکنه یاد بگیرن کمتر نظارت سطحی شونو بیان کنن

نظرات