لینک مستقیم پخش زنده فوتبال پرتغال و غنا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱

0

پخش زنده و آنلاین فوتبال پرتغال و غنا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ بدون سانسور با حواشی و جزئیات بازی فوتبال امروز دیدار پرتغال – غنا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ را در ادامه مطلب برای شما بطور دقیق اورده ایم که می توانید این بازی را بطور زنده و انلاین تماشا کنید:

پخش زنده فوتبال پرتغال غنا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

لینک مستقیم پخش زنده فوتبال پرتغال و غنا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱

پخش زنده دیدار پرتغال و غنا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز پنجشنبه سوم آذر ۱۴۰۱ را از ساعت ۱۹:۳۰ در شبکه سه سیما و سایت آنتن و شبکه پخش تلوبیون بطور زنده و آنلاین و بدون سانسور و با کیفیت عالی تماشا کنید

بازی میان پرتغال و غنا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (پنجشنبه) برگزار می شود.

تیم ملی پرتغال امروز اولین بازی خود در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را انجام خواهد داد و بدین ترتیب آخرین جام جهانی کریستیانو رونالدو آغاز می شود.

رونالدو چندی پیش در مصاحبه ای که با پیرس مورگان داشت گفت که در صورت قهرمانی در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از فوتبال به طور کامل خداحافظی خواهد کرد.

او پیش از اولین بازی پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل غنا با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:” در آستانه شروع رقابتِ ما در بزرگ ترین تورنمنت جهان. ماجرایی که آرزوی موفقیت های طولانی در آن داریم تا نام و پرچم کشورمان را بالا ببریم. ما می خواهیم همه پرتغالی ها را پر از غرور و شادی کنیم. هیچ چیز غیر ممکن نیست ! زنده باد پرتغال.”

همچنین علاوه بر شبکه های داخلی، چند شبکه خارجی و بین المللی نیز پخش بازی امروز را پوشش می دهند که در زیر مشاهده میکنید:

این مراسم را بصورت زنده میتوانید از این لینک تماشا کنید

شبکه های فارسی زبانی که بازی های جام جهانی را پوشش خواهند داد به شرح ذیل می باشد:

– شبکه ورزش تاجیکستان

Football-HD
TV VARZISH HD

Yahsat1A
۱۱۷۸۵ H 27500
– شبکه Football HD

Varzish-HD
Football-HD

Yahsat 52.5°E
۱۱۷۸۵ H 27500

#کدبیس_ورزش
BISS:03A01BBE20C16D4E

#کدبیس_فوتبال
BISS:12340046ABCD0078
– شبکه پرشیانا اسپورت

yektanet-logo-sign

Persiana Sports HD
Yahsat – TurkmenÄlem
۱۰۷۶۲ V 27500

Persiana Sports SD
Yahsat – TurkmenÄlem
۱۰۸۰۳ H 27500

معرفی تیم ها

پرتغال و غنا در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم به مصاف هم رفته بودند. آن جام جهانی برای کریستیانو رونالدو یک کابوس بزرگ بود چرا که رونالدو با مصدومیت زانو وارد آن تورنمنت شد و عملکرد ضعیفی داشت. پرتغال در بازی اول خود در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با نتیجه ۴ بر ۰ مقابل تیم ملی آلمان شکست خورد. پرتغالی ها که آن زمان پائولو بنتو، سرمربی فعلی کره جنوبی را روی نیمکت خود داشتند، در بازی دوم با آمریکا به تساوی دو بر دو رسیدند و در بازی سوم به مصاف تیم ملی غنا رفتند.

پرتغال در آن بازی موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ تیم ملی غنا را شکست دهد اما آن بازی هم برای پرتغال بسیار دشوار بود چرا که پرتغالی ها در این بازی در دقایق پایانی توانستند توسط کریستیانو رونالدو به گل برسند. رونالدو در دقیقه ۸۰ گل دوم پرتغال را زد. گل اول پرتغال یک گل به خودی از سوی غنایی ها بود و گل غنا را هم آساموا ژیان به ثمر رسانده بود.

نظرات