زمان پخش و معرفی برنامه نوروز در راه است شبکه پنج ۱۴۰۰ + بیوگرافی مجری و مهمانان

0

زمان پخش و معرفی برنامه نوروز در راه است شبکه پنج ۱۴۰۰ + بیوگرافی مجری و مهمانان فصل سوم برنامه نوروز در راه است شبکه ۵ سیما با جزئیات و ساعت و مهمان امشب نوروز در راه است جدید در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید:

زمان پخش و معرفی برنامه نوروز در راه است شبکه پنج 1400 + بیوگرافی مجری و مهمانان

زمان پخش و معرفی برنامه نوروز در راه است شبکه پنج ۱۴۰۰ + بیوگرافی مجری و مهمانان

فصل سوم برنامه نوروز در راه است در شبکه پنج تلویزیون به استقبال بهار می رود و از ۱۴ اسفند تا ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ با اجرای ابوالفضل آقاجانی و با حضور چهره های فرهنگی و هنری مهمان خانه ها ایرانیان خواهد بود. این برنامه مانند دو سال گذشته امسال نیز از ۱۴ الی ۲۷ اسفند هر شب ساعت ۲۱ بطور زنده از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

این فصل از برنامه به تهیه‌کنندگی حسین شیرعلی و با اجرای ابوالفضل آقاخانی روی آنتن می‌رود. محور اصلی این برنامه که با استقبال شهروندان تهرانی روبرو شده است، تجلیل از خدمات شهروندان نمونه در حوزه‌های مختلف شغلی اعم از خدمات شهری، آتش‌ نشانی، پرستاران، معلمان و پلیس راهنمایی و رانندگی است که بدون چشم‌داشت و انتظار به مردم و شهروندان خدمت می‌کنند.

بیوگرافی مهمانان امشب برنامه نوروز در راه است شبکه پنج 1400 + بیوگرافی مجری و مهمانان
در این برنامه هر روز مستندهای کوتاهی از فعالیت شهروندان نمونه در حوزه‌های مختلف پخش می‌شود و مخاطبان می‌توانند کد شهروند مورد نظر خود را از طریق پیامک و اپلیکیشن شبکه پنج سیما ارسال کنند و در انتخاب ۱۰ شهروند نمونه پایتخت مشارکت داشته باشند و به پنج نفر نیز به قید قرعه جایزه یک میلیون تومانی پرداخت خواهد شد.
برنامه «نوروز در راه است۳» امسال با آیتم‌های متنوع و جذابی مهمان نگاه مخاطبان شبکه پنج سیماست و پیش‌بینی می‌شود شاهد مشارکت حداکثری مردم در این رویداد باشیم.
در این برنامه همچنین علاوه بر تجلیل از شهروندان خدوم، میزبان چهره‌های مطرح فرهنگ و هنر خواهیم بود.

صفحه اینستاگرام

همچنین مخاطبان می توانند با مراجعه به صفحه برنامه در فضای مجازی به آدرس noroz_darrah_ast@ بخشهای متنوع برنامه و مستندها را مشاهده کنند.

زمان پخش و معرفی برنامه نوروز در راه است شبکه پنج 1400 + بیوگرافی مجری و مهمانان

بیوگرافی ابوالفضل آقاجانی مجری نوروز در راه است

ابوالفضل آقاخانی مجری تلویزیون ، گوینده رادیو متولد ۱۱ فروردین ۱۳۶۱ ، متولد شهر عشق و صفا کاشان است. او تاکنون برنامه های زیادی را در شبکه های مختلف صدا و سیما اجرا کرده و البته حاشیه هم کم ندارد و برخی اظهارات او باعث حواشی زیادی برای این مجری خوب و با سابقه کشورمان شده است.

آقاجانی در جدیدترین برنامه خود در تلویزیون با برنامه نوروز در راه است در شبکه پنج سیما اجرا خواهد داست.

 

نظرات