اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال حیرانی با نقش ها + خلاصه داستان و معرفی عوامل

0

سریال حیرانی : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های سریال حیرانی همراه با اسامی عوامل با بازی حمیدرضا پگاه،مریم بوبانی،شهین تسلیمی و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال حیرانی

این مجموعه به کارگردانی کیوان علی‌محمدی و امید بنکدار و تهیه کنندگی رضا جودی محصول سال ۹۰ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این سریال برای بار در سال ۹۱ از شبکه یک پخش شد و به خاطر داستان متفاوتش بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

خلاصه داستان

ماجرای پسری است که با مادربزرگ خود وارد ایران می‌ شود و نمی‌داند چرا این سفر را انجام می‌ دهد.او از لحظه‌ای که وارد می‌ شود با تجربه‌ هایی روبرو می‌ شود که برایش باورپذیر نیست. او با اتفاقاتی برخورد می‌ کند که تصور آن را هم نمی‌ کند…

خلاصه سریال حیرانی

اسامی بازیگران سریال حیرانی

حمیدرضا پگاه

زادهٔ ۱۰ دی ۱۳۵۰ بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در مجموعه ضلع ششم به کارگردانی مسعود فروتن آغاز کرد. او در تلویزیون با سریالهای تفنگ سرپر، آخرین گناه و خانه امن و در سینما با بازی در فیلم این زن حرف نمی‌زند، مورد توجه قرار گرفت.

بازیگران سریال حیرانی

حمیدرضا پگاه در سریال حیرانی

ستاره اسکندری

زادهٔ ۲۵ خرداد ۱۳۵۳ هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. شهرت وی بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی است که آن را از سال ۱۳۷۳ شروع کرده؛ به‌ویژه مجموعهٔ نرگس که بعد از درگذشت پوپک گلدره نقش نرگس را در آن بازی می‌کرد.او دو بار برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر زن از جشنوارهٔ تئاتر فجر برای بازی در نمایش‌های سعادت لرزان مردمان تیره‌روز و هم‌هوایی شده‌است.

عوامل سریال حیرانی

دیگر عوامل

نویسندگان فیلمنامه: رویا اسدی و مهشید تهرانی، مدیر تصویربرداری: مرتضی پورصمدی، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، طراح صحنه: آیدین ظریف، طراح لباس: شیده محمودزاده، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردانان: رضا کشاورزی، منشی صحنه: ماریا امیری، عکاس: امیر عابدی، عنوان بندی: سیاوش پورخلیلی، مدیر تدارکات: وحید مرادی

نظرات