بیوگرافی بازیگران فیلم روزی روزگاری آبادان به همراه نقش، خلاصه داستان و عکس های جدید

0

فیلم “روزی روزگاری آبادان ، فیلمی ایرانی به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ و تهیه کنندگی عبدالله اسکندری و علی اوجی است. این فیلم در ژانر درام و خانوادگی است. . ”روزی روزگاری آبادان” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر آشنا و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

فیلم روزی روزگاری آّبادان

 

حمیدرضا آذرنگ بازیگری که سال‌ها در آثار سینمایی و تلویزیونی توانست نقش‌های ماندگاری را از خود به جای بگذارد حال به سراغ ساخت اولین فیلم سینمایی خود رفته است، وی به احتمال فراوان این فیلم را برای حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌کند.

روزی روزگاری ابادان

پیش تولید این فیلم به تازگی آغاز شده و آذرنگ قرار است نخستین تجربه کارگردانی خود در عرصه سینما را اواخر تابستان امسال آغاز کرد.
آذرنگ پیش از این در آثاری همچون سریال تلویزیونی «نون. خ»، «نهنگ آبی»، «آرماندو»، جاده قدیم و آثار سینمایی همچون «آبجی»، «قاتل اهلی»، غلامرضا تختی، تنگه ابوقریب، آباجان، چهل و هفت، پیلوت و ملکه به ایفای نقش پرداخته اند.

روزی روزگاری آّبادان

 

طبق آخرین اخبار، شورای پروانه ساخت مجوز فیلمبرداری فیلم سینمایی روزی روزگاری آبادان را صادر کرده تاکنون حضور بازیگرانی چون محسن تنابنده وفاطمه معمتمد آریا در این فیلم قطعی شده است و به زودی اسامی دیگر  بازیگران و عوامل این پروژه اعلام می‌شود.

 

 

اسامی بازیگران فیلم روزی روزگاری آبادان

روزی روزگاری آبادان

سایر عوامل

ساخت دکور آن توسط سهیل دانش در روزهای پایانی قرار دارد.کوروش جوان عکاس فیلم تصویری از گریم فاطمه معتمد آریا را در این فیلم به نمایش گذاشت.

 

نظرات