بیوگرافی و عکس های آرمان درویش بازیگر

0

بیوگرافی آرمان درویش و همسرش با عکس های شخصی و هنری و پیج اینستاگرام و فیلم ها و سریال ها و خانواده و مادرش شناز نصرتی و زندگینامه کامل او را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

آرمان درویش بازیگر | بیوگرافی و عکس های آرمان درویش و همسرش + فیلم شناسی

بیوگرافی آرمان درویش بازیگر

آرمان درویش بازیگر و کارگردان، متولد ۲۹ مرداد ۱۳۶۶ در تهران و فارغ‌التحصیل رشته‌ کارگردانی در مقطع لیسانس می باشد.

از نسبت فامیلی او و احمدرضا درویش کارگردان مطرح خبری منتشر نشده و گویا صرفا تشابه نام خانوادگی می باشد

آرمان درویش متولد ۲۶ مرداد ۱۳۶۶ در تهران بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران ، دانش آموخته رشته کارگردانی از دانشگاه سوره است. تسلط کامل به زبان انگلیسی دارد و ورزشکار است.

زندگینامه آرمان درویش بازیگر

ورود به بازیگری

درویش توسط شهاب حسینی بازیگر مطرح ایرانی وارد عرصه هنر بازیگری شده و حالا علاوه بر بازی در فیلم ها و سریال ها، در زمینه کارگردانی نیز تجاربی کسب کرده است

اولین تجربه بازیگری او در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم چهارشنبه با معرفی شهاب حسینی رقم خورد و توانست وارد عرصه هنرپیشگی شود.

آرمان در این فیلم، در نقش برادر شهاب حسینی در کنار بازیگرانی چون نسیم ادبی و هستی مهدوی و …. ظاهر شد.

فیلم ها و سریال های و سوابق آرمان درویش بازیگر

او پس از درخشش در فیلم چهارشنبه، برای بازط در فیلم «کمدی انسانی» به کارگردانی محمدهادی کریمی دعوت شد که در نقش اصلی و اول فیلم در نظر گرفته شد.

فیلمی که باعث شد تا او برای آمادگی ایفای نقش در حدود ۶ ماه تمرین بوکس کند تا بتواند روی رینگ برود ، انصافا نیز بسیار خوش درخشید و توانست از پس نقش خود برآید. نقشی که برای او جایزه‌ بهترین بازیگر مرد از جشنواره‌ی تامیل نروژ را به ارمغان آورد‌

اینستاگرام آرمان درویش

همسر آرمان درویش کیست

آرمان درویش فعلا مجرد بوده و هنوز وارد زندگی مشترک نشده است

استایل و اندام ورزیده این بازیگر جوان نشان از ورزشکار بودنش دارد و بطور حرفه ای ورزش میکند.

بازیگر فیلم پسر کشی

جدیدترین کار هنری آرمان درویش بازی در فیلم پسر کشی به کارگردانی و نویسندگی محمدهادی کریمی دومین همکاری او با این کارگردان رقم خورد که با مادرش و بازیگرانی چون ژاله صامتی، بهاره کیان‌افشار، نسیم ادبی، گلوریا هاردی و لیلا اوتادی و … همبازی بود.

او در صفحه اینستاگرامش نوشت: دوازدهمین تجربه سینمای‌ام فیلم پسر کشی لذتی دو چندانی نسبت به مابقی تجارب دیگر برایم همراه داشت. هیچ وقت تصور اینکه در یک فیلم با مادرم همکار شوم را نداشتم تا اینکه این مهم در فیلم پسر کشی رقم خورد.

نام فیلم پسر کشی است اما هر روز قبل از آنکه آماده رفتن شویم نه تنها برای پسرش که برای تمام عوامل فیلم که حکم پسرانش را داشتند غذا آماده می‌کرد.

عکس مادر آرمان درویش

عکس و بیوگرافی شهناز نصرتی مادر آرمان درویش

بازی در فیلم پشت دیوار سکوت

فیلم پشت دیوار سکوت به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی و نویسندگی مشترک مسعود جعفری‌جوزانی و سحر جعفری‌جوزانی، دیگر فیلم اوست .

همکاری با شهاب حسینی در مقیمان ناکجا

از جدیدترین اثر هنری این بازیگر جوان همکاری او در سال ۱۳۹۶ در فیلم مقیمان ناکجا به کارگردانی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی شهاب حسینی در نقش اصلی می باشد

بازی در سریال ملکه گدایان

او در سال ۹۹ در سریال ملکه گدایان در نقش البرز (نقش اصلی مرد) در کنار بازیگرانی چون الهام کردا ، باران کوثری، (افرا)، رویا نونهالی و پانته‌آ بهرام و یسنا میرطهماسب (سهیل) ….بازی است.

اینستاگرام آرمان درویش

پیج اینستاگرام مشخصی از وی یافت نشد و بیشتر صفحات اینستاگرام به نام این بازیگر فیک و هواداری هستند

ارمان بازیگر سریال ملکه گدایان

فیلم شناسی

پسرکشی ۱۳۹۸

بازی در فیلم یلدا ۱۳۹۷

بازیچه ۱۳۹۷

مقیمان ناکجا ۱۳۹۶

لایه های دروغ ۱۳۹۶

لابی ۱۳۹۵

پشت دیوار سکوت ۱۳۹۵

کمدی انسانی ۱۳۹۵

چهارشنبه ۱۳۹۴

خورشید نیمه شب

 

نظرات