زمان پخش و تکرار سریال مش خیرالله صندوقچه اسرار از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲

0

سریال مش خیرالله صندوقچه اسرار از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار این سریال برای علاقه مندان را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال مش خیرالله صندوقچه اسرار از شبکه آی فیلم

این سریال به کارگردانی داریوش مؤدبیان و کارگردانی تلویزیونی حسین فردرو، نویسندگی علی بهروزنسب و تهیه‌کنندگی داریوش مؤدبیان و حسین فردرو می‌باشد و محصول سال ۱۳۶۹ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این مجموعه برای بار اول از شبکه دو در سال ۱۳۷۲ پخش شد و مورد توجه مردم قرار گرفت تا جاایی که قرار است اکنون از شبکه آی فیلم مجدد پخش شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به اکبر رحمتی ،مهرانه مهین ترابی،عنایت‌الله بخشی،سروش خلیلی،فتحعلی اویسی،نعمت‌الله گرجی،ناصر گیتی‌جاه،حمید عبدالملکی،فرهنگ مهرپرور،مریم هژیروند،داریوش رضوانی،حمید جبلی،داریوش مؤدبیان،رقیه چهره‌آزاد و…. می توان اشاره کرد.

در خلاصه داستان آمده خیرالله رفتگر با ذوق و خوش مرامی است که در یکی از محلات قدیمی تهران به رفتگری مشغول است. در هر قسمت اتفاقاتی که در سالهای دور و در زمان قبل از انقلاب در محل افتاده است را روایت می‌کند…

به طور کلی این مجموعه بسیار پند آموز و اخلاقی است و نقش اصلی آن را اکبر رحمتی بازی می کند نا گفته نماند بیشتر هنرمندان این سریال با بازی با این سریال مشهور و محبوب شدند.

زمان پخش سریال مش خیرالله صندوقچه اسرار

ساعت تکرار و زمان پخش سریال مش خیرالله صندوقچه اسرار از شبکه آی فیلم

این سریال از جمعه هرشب از ۶ بهمن ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۶ و تکرار آن روز بعد ساعت۱۲ شب و ۸ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از جمله دیگر هنرمندان این سریال جذاب می توان به فردوس کاویانی،محمود بنفشه‌خواه،هایده حائری،بیوک میرزایی،محمدعلی ورشوچی،فاطمه طاهری،رضا بنفشه‌خواه،سوسن مقصودلو،علی نصیریان،ابراهیم‌آبادی و…. می توان اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج و خاطر انگیز لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات