بیوگرافی و سوابق قاسم دهنوی مربی فوتبال و همسرش + عکس ها و ماجرای بازداشت

0

بیوگرافی قاسم دهنوی مربی فوتبال و همسرش + عکس ها و ماجرای درگیری و بازداشت

بیوگرافی و سوابق قاسم دهنوی مربی فوتبال از نوجوانان شهرخودرو تا درگیری و بازداشت + عکس ها و سوابق فوتبالی و زندگی شخصی قاسم دهنوی مربی فوتبال نوجوانان شهرخودرو و علت کتک کاری خونین در اتوبوس و پیج اینستاگرامش در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی و سوابق قاسم دهنوی مربی فوتبال و همسرش + عکس ها و ماجرای کتک کاری

بیوگرافی قاسم دهنوی مربی فوتبال

قاسم دهنوی, با نام کامل ابوالقاسم دهنوی, متولد ۱ فروردین ۱۳۶۰ در مشهد مقدس است. او بازیکن بازنشسته فوتبال و مربی فعلی فوتبال اهل ایران است که در حال حاضر مربیگری تیم نوجوانان شهرخودرو را بر عهده دارد.وی دارای قد ۱۸۲ سانتی‌متر و در پُست هافبک برای تیم های مطرح لیگ برتر فوتبال ایران به میدان رفته است.

زندگی شخصی قاسم دهنوی

سوابق ورزشی و تیم ها

در دی ماه ۱۴۰۰ درگیری بین مدیران پایه شهرخودرو و قاسم دهنوی در اتوبوس حامل بازیکنان باعث زخمی شدن و خونین و مالین شدن این دو  نفر شد.

این روزها اتوبوس ورزشکاران جنجالی شده و اسم اتوبوس فوتبالیست ها بیشتر به گوش می خورد، پیشتر اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران و محمدحسین کنعانی زادگاه و حالا درگیری و کتک کاری در اتوبوس حامل بازیکنان فوتبال و …

ازدواج و همسر قاسم دهنوی مربی فوتبال

لز وضعیت زندگی خصوصی و همسر و ضعیت زندگی شخصی او خبری در دست نیست

بیوگرافی قاسم دهنوی مربی فوتبال

سوابق ورزشی و تیم ها

دهنوی فوتبال خود را از نوجوانی بطور حرفه ای آغاز کرد و تاکنون در طوبل سالهای فعالیتش در تیم هایی چون برق شیراز هما ، مس رفسنجان ، مس کرمان ، تراکتورسازی ، پرسپولیس ، ذوب آهن ، صبای قم ، خونه به خونه و تیم ملی فوتبال ایران … را در کارنامه فوتبالی خود دارد.

قاسم دهنوی مربی فوتبال

او فوتبال حرفه ای را از سال ۲۰۰۳ با عضویت در تیم برق شیراز آغاز کرد و تا سال ۲۰۰۶ برای این تیم بازی کرد، اما خیلی زود از برق شیراز جدا شد و به تیم هما پیوست. دهنوی تا سال ۲۰۰۷ برای تیم هما باز کرد و سپس پس از جدایی به مس رفسنجان پیوست.

او از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ برای مس رفسنجان ۴۶ بازی بانجام داد و ۸ گل نیز به ثمر رساند و سپس راهی تیم مس کرمان شد. در این تیم ۸۱ بازی انجام داد و ۲۰ گل نیز به ثمر رساند و پس از جدایی به تراکتورسازی تبریز پیوست

قاسم دهنوی در تراکتورسازی ۳۱ بار به میدان رفت و ۲ گل وارد دروازه حریف کرد، اما پس از یک سال از این تیم نیز جدا شد و به پرسپولیس و ذوب آهن و صبای قم و خونه به خونه پیوست.

تیم ها و سوابق ورزشی قاسم دهنوی

 

تیم ملی

آقای دهنوی در سال ۲۰۱۲ به تیم ملی دعوت شد و به عضویت تیم ملی درآمد.

او فوتبال حرفه ای خود را با صبای ثپقم به پایان رساند و برای همیشه از دنیای بازیکنی فوتبال خداحافظی کرد و داوران مربیگری خود را آغاز کرد.

همچنین ببینید: بیوگرافی مهدی فنونی زاده و همسر و فرزندانش + عکس ها و جنجال های زندگی و فوتبال 

ماجرای درگیری قاسم دهنوی مربی فوتبال با مدیر تیم های پایه شهرخودرو در اتوبوس

تیم نوجوانان شهرخودرو برای حضور در مسابقات لیگ برتر درحالی که عازم ساری بود بین حمیدرضا زوهانی مدیرتیم های پایه شهرخودرو و قاسم دهنوی سرمربی تیم نوجوانان شهرخودرو درگیری رخ می‌دهد.

قاسم دهنوی در پرسپولیس

دوران بازی در پرسپولیس

دهنوی بازیکن پرسپولیس است که در بین سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به مدت یک سال برای باشگاه پرسپولیس به میدان رفت. او ۱۵ بازی برای تیم خود انجام داد و یک گل نیز به ثمر رساندو او پس از جدایی از پسپولیس به تیم صبای قم رفت .

دهنوی بازیکن سابق پرسپولیس گفت: متاسفانه فوتبال به دست دلالان افتاده است، آن ها بازیکنان خاص خود را دارند و نمی گذارند بازیکنانی مانند من بتوانند بدون داشتن رابطه با آن ها، صاحب تیم شوند

ماجرای درگیری و کتک کاری قاسم دهنوی و مدیر تیم های پایه شهرخودرو

علت درگیری و کتک کاری و بازداشت

شاهدان قضیه می‌گویند زوهانی به دلیل اختلافاتی که داشته مانع از حضور دهنوی در اتوبوس حامل اعضای تیم شده است و گویا قصد داشته تا از حضور وی در اردو این تیم و بازی جلوگیری کند که در ادامه این موضوع باعث زد و خورد بین طرفین و درگیری فیزیکی شده است. گفته می‌شود این درگیری به جای می‌رسد که پلیس برای پایان دادن به قائله وارد عمل می‌شود

عکس های اینستاگرام قاسم دهنوی مربی فوتبال

گفته می‌شود بازیکنان تیم در این دعوا در حمایت از دهنوی وارد این جدال می‌شوند. گفته می‌شود با توجه به مجروحیت زوهانی در این نزاع قاسم دهنوی هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

عکس های شخصی قاسم دهنوی

اینستاگرام قاسم دهنوی مربی فوتبال

ghasemdehnavi555

افتخارات تیمی

قهرمانی در جام حذفی ۹۴–۱۳۹۳ به همراه تیم ذوب‌ آهن اصفهان
نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲–۱۳۹۱ به همراه باشگاه تراکتور سازی تبریز
نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران ۹۳–۱۳۹۲ به همراه باشگاه پرسپولیس تهران

نظرات