اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سی و سه روز با نقش +‌ داستان فیلم ۳۳ روز

1

فیلم سینمایی سی و سه روز (۱۳۸۹) : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران لبنانی فیلم ۳۳ روز عبارتند از: پیر داغر، باسم مغنیه، یوسف الخال، کارمن لبوس، نسرین طافش، کنیدا علوش و دارین حمزه با اسامی و عکس ها و بیوگرافی نقش های فیلم سی و سه روز (۳۳ روز) همراه با اسامی عوامل و دانلود کامل در ادامه مطلب میخوانید.

در فیلم ” سی و سه روز” بازیگران سوری و لبنانی زیادی به ایفای نقش پرداختند که عبارتند از: پیر داغر، باسم مغنیه، یوسف الخال، کارمن لبوس، نسرین طافش، کنیدا علوش و دارین حمزه و .. به هنرمندی پرداختند.

اسامی بازیگران فیلم سی و سه روز با نقش و عکس ها و داستان

سی و سه روز فیلم ایرانی به کارگردانی جمال شورجه و تهیه کنندگی مهدی همایونفر محصول سال ۱۳۸۹ در ژانر جنگی و اکشن بر اساس جنگ ۳۳ روزه اسرائیل و حزب‌الله لبنان است. این فیلم در جنوب لبنان فیلمبرداری شد و بعد از دوبله به عربی در کشورهای سوریه و لبنان به نمایش درآمد. فیلم ۳۳ روز برای اولین بار در همان سال در سینماهای ایران اکران شد و پس از آن بارها از شبکه های مختلف تلویزیونی پخش شد. (۳۳ روز) به مناسبت روز قدس روز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ در ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش خواهد شد.

نویسندگی این فیلم بر عهده علی دادرسی بوده و با همکاری بنیاد سینمایی فارابی، حزب الله لبنان و دولت لبنان ساخته شده است. این فیلم در زمان مدیریت جواد شمقدری در سازمان سینمایی تولید شده است و یکی از فیلم های فاخر در زمان مدیریت او بود که در کشورهای لبنان، سوریه و … اکران شد.

اسامی بازیگران فیلم سی و سه روز ( فیلم ۳۳ روز)

اسامی بازیگران فیلم سی و سه روز ( فیلم 33 روز)

در فیلم ضد اسرائیلی” سی و سه روز” بازیگران سوری و لبنانی زیادی به ایفای نقش پرداختند که عبارتند از: پیر داغر، باسم مغنیه، یوسف الخال، کارمن لبوس، نسرین طافش، کنیدا علوش و دارین حمزه و .. به هنرمندی پرداختند.

«۳۳ روز» آخرین ساخته جمال شورجه کارگردان دغدغه مند جمهوری اسلامی ایران است که این فیلم به مقاومت مردم لبنان در جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان در مقابل حملات رژیم صهیونیستی می پردازد.

خلاصه داستان فیلم سی و سه روز

خلاصه داستان فیلم 33 روز

داستان ۳۳ روز روایتی واقعی از مقاومت و جنگ ۳۳ روزه حرب الله لبنان و اسرائیل ساخته شده و مبارزات یک روستای مجاور با اسرائیل است که از حمله اسرائیلیها به دیگر جناح‌های مقاومت جلوگیری می‌کند. ۳۳ روز روایتی واقعی از مقاومت یک روستای مجاور با اسرائیل است که از حمله اسرائیلی‌ها به دیگر جناح‌های مقاومت جلوگیری می‌کند. فیلم عروسی یک زوج را در روستایی مرزی روایت می کند که همزمان می شود با حضور دو افسر اسرائیلی در خاک لبنان و اسارت آنان به دست جوانان این کشور. جنگ پیش‌بینی شده اسرائیل علیه لبنان با این اتفاق، زودتر از موعد مقرر آغاز می‌شود. فیلم درباره کش و قوس نظرات مختلف درباره خالی کردن روستای مرزی عیتاء الشعب یا ماندن و مقاومت کردن است که جوانان شجاع، دومی را انتخاب کرده، مردانه می‌ایستند و …

بیوگرافی بازیگران فیلم ۳۳ روز

بیوگرافی بازیگران فیلم سی و سه روز

  • پیر داغر در نقش اوی
  • باسم مغنیه در نقش محمد
  • یوسف الخال در نقش یوسف
  • کارمن لبوس در نقش ام عباس
  • نسرین طافش در نقش حنان
  • کنیدا علوش در نقش نسرین
  • دارین حمزه در نقش هانا
  • و…

سال ۲۰۰۶، منطقه مرزی جنوب لبنان و اسرائیل، روستای عیتاالشعب نیروهای حزب الله لبنان دو نظامی ارتش اسرائیل را به گروگان می گیرند تا به دشمن فشار بیاورند اسیرهای لبنانی را آزاد کند. اسرائیل یکی از بی رحم ترین نظامیان عالی رتبه خود به نام سرهنگ ادی را روانه منطقه می کند و …

پیر داغر (اوی)، باسم مغنیه (محمد)، یوسف الخال (یوسف)، کارمن لبوس (ام عباس)، نسرین طافش (حنان)، کنیدا علوش (نسرین)، دارین حمزه (هانا) از جمله بازیگران این فیلم هستند.

زمان پخش

فیلم‌سینمایی «۳۳ روز» به کارگردانی «جمال شورجه»، جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

دارین حمزه

داستان بازیگران فیلم سی و سه روز

زاده ۲۱ سپتامبر ۱۹۸۰) یک بازیگر زن لبنانی است. او برای بازی در فیلم کتاب قانون نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از جشن خانه سینمای سال ۱۳۸۷ شد. دارین حمزه دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای رسانه‌ای از دانشگاه وست مینستر است. او در فیلم‌های ایرانی، تولدی دیگر، کتاب قانون، و شکارچی شنبه ایفای نقش کرده‌است.

وی برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ به ایران برای بازی در فیلم کتاب قانون سفر کرد.او در کتاب قانون ساخته مازیار میری با پرویز پرستویی هم بازی شد و برای اولین بار فارسی حرف زد و نقش ژولیت/آمنه را برعهده داشت. او در مجموعه تلویزیونی سوری الدوامه نیز بازی کرده‌است.

پیر داغر

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سی و سه روز با نقش +‌ داستان فیلم ۳۳ روز

پیر داغر (زاده ۲۳ آوریل ۱۹۶۳) بازیگر اهل کشور لبنان است. وی در زمینه بازیگری فعالیت دارد.

او بازیگر اهل لبنان است و در سریال مدار صفر درجه با حسن فتحی و فیلم به وقت شام با ابراهیم حاتمی کیا همکاری داشته است .

باسم مغنیه بازیگر نقش محمد در سینمایی ۳۳ روز

باسم مغنیه بازیگر نقش محمد در فیلم سی و سه روز

باسم مغنیه، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «ابوزینب» «شهابی از جنس نور» ، سریال تلویزیونی «رستاخیز تفنگ‌ها» و سریال تلویزیونی «رستاخیز تفنگ ها » فعالیت داشته است.

عوامل

موسیقی طاهر ماملی
فیلم‌بردار رضا غفاری
تدوین‌گر حسن ایوبی
کشور لبنان
زبان فارسی با دوبله عربی

کارگردان: جمال شورجه
کارگردان جمال شورجه
تهیه‌کننده مهدی همایون فر
نویسنده علی دادرسی

1 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سی و سه روز با نقش +‌ داستان فیلم ۳۳ روز

  1. لیا گفت:

    بازیگر نسرین خیلی خوشگله

نظرات