اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شب طلایی با نقش + داستان کامل و تصاویر

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم شب طلایی و بیوگرافی نقش های بازیگران در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان در این فیلم سینمایی از مجله حرف تازه میخوانید. فیلم شب طلایی، فیلم ایرانی به کارگردانی یوسف حاتمی کیا و تهیه کنندگی ابراهیم حاتمی کیا است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این فیلم سینمایی که محصول سال ۱۴۰۰ است، حالا قرار است در چهلمین جشنواره فجر ۱۴۰۰ بر روی پرده های سینما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران این فیلم با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شب طلایی با نقش + داستان کامل و تصاویر

 

خلاصه داستان

فیلم “شب طلایی” روایتگر ماجرایی جذاب در دل خانه مادربزرگ است. درحالی که همه خانواده دور هم جمع شده اند تا جشن تولدی برای مادربزرگ بگیرند. همه چیز خوب پیش میرود تا اینکه داماد خانواده که به دلیل سفر در این مهمانی حضور نداشته سرزده میرسد و شمش طلایش را میخواهد که چندین وقت قبل به امانت در خانه مادربزرگ گذاشته بوده است.

خلاصه داستان فیلم شب طلایی

با یک گشتن ساده متوجه نبود شمش طلا میشوند. این ماجرا آغازگر تنشی بزرگ در بین اعضای خانواده است. تمام افرادی که حضور دارند انگیزه هایی برای برداشتن شمش طلا دارند و به مرور بحران پیچیده تر می شود. گفتنی است این فیلم که موضوعی اجتماعی دارد علاوه‌بر آن، فیلم نیم‌نگاهی نیز به مسائل اقتصادی روز داشته است.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شب طلایی به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شب طلایی به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: یوسف حاتمی کیا، تهیه کننده: ابراهیم حاتمی کیا، مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی، چهره‌پرداز: امید گلزاده، طراح صحنه: امیرحسین حداد، طراح لباس: گلناز گلشن، تدوین: عماد خدابخش، صدابردار: امیر نوبخت حقیقی، صداگذار: سیدعلیرضا علویان، موسیقی: پیام آزادی، جلوه‌های بصری: اشکان چگینی.

نظرات