اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم یه خواب راحت با نقش + خلاصه داستان

0

فیلم «یه خواب راحت»به کارگردانی “آرش قادری” محصول سال ۱۳۹۳ است که بازیگرانی چون نفیسه روشن و کامبیزدیرباز و زنده یاد علی برقی در آن بازی کردند. در ادامه معرفی فیلم و اسامی و بیوگرافی بازیگران و پشت صحنه و داستان و آخر ماجرا ساعت پخش از آی فیلم را برای شما اماده کردیم.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم یه خواب راحت با نقش + داستان و عوامل

خلاصه داستان فیلم یه خواب راحت

“یه خواب راحت” به خاطر کلاهبرداری به زندان افتاده و پس از چند سالی که از زندان آزاد می شود به دیدار نامزدش “مریم” می‌رود. مریم بخاطر پیشینه شهرام دوست ندارد او را ملاقات کند. از طرفی شهرام حتی به دوست خود “احد” نیز رحم نکرده و از او که پولش را نزد وی به امانت گذاشته، کلاهبرداری کرده است. پس از چند روز، برادر شهرام که “بهرام” نام دارد برای دیدار او از شهرستان می‌آید و با ورود بهرام، فصل جدیدی در زندگی شهرام آغاز می‌شود و …

بازی علی برقی در فیلم یه خواب راحت

در این فیلم سینمایی زنده یاد علی برقی نیز بازی کرده و حالا به مناسبت درگذشت این بازیگر آیفیلم قصد دارد فیلمی با بازی این چهره را پنجشنبه در ۳۰ بهمن ۹۹ به نمایش گذارد.

زنده یاد علی برقی

علی برقی در فیلم یه خواب راحت

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم یه خواب راحت

در این فیلم بازیگرانی چون کامبیز دیرباز در نقش شهرام (نقش اول مرد)، نفیسه روشن در نقش مریم (نقش اول زن)، مهسا کاشف و فریاد قادری

افشین سنگ چاپ و … بازی کردند.

ساعت پخش از شبکه آی‌فیلم فارسی

فیلم سینمایی «یه خواب راحت» پنجشنبه ۳۰ دی ساعت ۲۲ از آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت‌های‌ ۶ و ۱۴ روز جمعه بازپخش و تکرار می‌شود.

عوامل سازنده فیلم

اسامی عوامل پشت صحنه فیلم عبارت هستند از: برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مجید فاضلی، منشی صحنه: هدیه عباسی، طراح گریم: محسن ملکی، طراح صحنه و لباس: کیارش قوام زاده، جانشین تولید: بهروز صحیحی، عکاس: آیدین پور ایمان، صدابردار: محمد حبیبی، تدوین: سیدحامد محسن پور، موسیقی: آرمان موسی پور، مدیر تولید و مجری طرح: محسن ملکی، مدیر تصویربرداری: پویان کفیلی، تهیه کنندگان: امیر فرامرزی و مسعود علیپور دوامی، نویسنده و کارگردان: آرش قادری.

افشین سنگ چاب

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم یه خواب راحت با نقش + داستان و عوامل

کامبیز دیرباز و نفیسه روشن بازیگر نقش مریم و شهرام در یه خواب راحت

کامبیز دیرباز و نفیسه روشن در نقش مریم و شهرام

مهسا کاشف بازیگر یه خواب راحت

مهسا کاشف در یه خواب راحت

نظرات