لینک دانلود سریال یاغی قسمت ۱ اول (دانلود قسمت اول سریال یاغی) کامل+ پخش انلاین

0

سریال یاغی قسمت ۱ اول (دانلود قسمت اول سریال یاغی) کامل+ پخش انلاین و لینک مستقیم دانلود قسمت اول یکم سریال یاغی پارسا پیروزفر و علی شادمان فیلیمو در ادامه مطلب با داستان قسمت ۱ سریال یاغی از مجله حرف تازه تماشا کنید

لینک دانلود سریال یاغی قسمت ۱ اول (دانلود قسمت اول سریال یاغی) کامل+ پخش انلاین

لینک دانلود سریال یاغی قسمت ۱ اول (دانلود قسمت اول سریال یاغی) کامل+ پخش انلاین

دانلود و خرید قانونی یاغی – قسمت ۱

کارگردان: محمد کارت | ژانر: اجتماعی، جنایی، درام، معمایی

تعداد قسمت‎ها: ۲۰ اپیزود  نمایش خانگی | تهیه کننده: مازیار هاشمی

دانلود قسمت ۱ سریال یاغی با کیفیت عالی ۱۰۸۰p Full HD BluRay

سریال یاغی قسمت ۱ کامل با کیفیت ۱۰۸۰p & 720p & 480p

 

این سریال در ۲۰ قسمت و هر پنجشنبه ساعت ۸ صبح منتشر می‌شود. هر قسمت از یاغی نیز به اندازه یک فیلم سینمایی بلند زمان دارد و تماشاگر باید یک ساعت و ۳۵ دقیقه برای دیدن آن وقت بگذارد.

خلاصه داستان – قسمت ۱

در قسمت ۱ یاغی، جاوید هیچکس نیست و هیچ آمار و شناسنامه‌ای ندارد. اما تمامِ وجودِ اَبرا و همه‌ی کس و کارِ عاطی است. جاوید راهی ندارد جز اینکه در عشق و زندگی یاغی باشد…

بازیگران:

پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، فرهاد اصلانی، الناز شاکردوست، امیر جعفری، علی شادمان، نیکی کریمی، پژمان جمشیدی، مهدی حسینی نیا و…

محمد کارت پس از ساخت موفق فیلم سینمایی شنای پروانه، حالا با سناریویی در همان حال و هوا، سریال یاغی را برای نمایش خانگی ساخته است. مجموعه‌ای که قسمت اول آن منتشر شد و بخش اصلی داستان را برای تماشگر روایت کرد.

علی شادمان، امیر جعفری، عباس جمشیدی فر، پارسا پیروز فر، الیکا ناصری، آبان عسکری، ناهید مسلمی، مهدی حسینی نیا، نادر شهسواری و جواد خواجوی جلوی دوربین رفتند. طناز طباطبایی، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، امیر رضا دلاوری و بخش دیگری از بازیگران را ندیدیم. بازیگرانی که در قسمت دوم احتمالا وارد قصه می‌شوند.

نادر شهسواری در نقش سید، ناهید مسلمی در نقش خانم گنجی، جواد خواجوی در نقش خواننده گروه موسیقی خیابانی، مهدی حسینی نیا در نقش رحمان برادر بهمن (پارسا پیروزفر)، سامان مهکویه، افشین حسن لو در نقش جوان خلافکار بازی می‌کنند.

در مجموع یاغی خوش ساخت و مخاطب پند است و کشش داستان اجازه نفس کشیدن را از اول تا پایان دقیقه ۹۵ به مخاطب نمی‌دهد. برای همین تماشاگر مشتاق می شود تا ادامه قصه را ببینید و از وضعیت جاوید در گرفتاری بعدی مطلع شود.

سریال با نمایی از چند جوان که با لباس شهرداری مشغول بریدن و دزدیدن گاردریل ها، علائم راهنمایی رانندگی و وسایل شهری هستند، شروع می‌شود. علی شادمان مسئولیت آن‌ها را برعهده دارد. در همین حین خودروی شهرداری سر می‌رسد و جوان ها با ترس و لرز سوار خاور می‌شوند و پا به فرار می‌گذارند. اما ماشین شهرداری آن‌ها را دنبال می‌کند. گفتگویی میان جوان‌ها پشت خاور شکل می‌گیرد. یک نفرشان سابقه زندان دارد و از ترس زندان رفتن، پیشنهاد می‌کند برخی از وسایل را زیر ماشین شهرداری بریزند. همین کار را هم می‌کنند و ماشین شهرداری منحرف می‌شود.

نظرات