داستان و بازیگران فیلم خانه شیشه ای+ بیوگرافی و تصاویر فیلم خانه شیشه ای

0

“فیلم خانه شیشه ای″، فیلم ایرانی به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی سیدامیر سید زاده است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی خانه شیشه ای که به تازگی در مرحله پیش تولید قرار گرفته است، قرار است به زودی بر روی پرده سینماهای ایران برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و اسامی بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فیلم خانه شیشه ای+ بیوگرافی و تصاویر فیلم خانه شیشه ای با نقش ها

خلاصه داستان فیلم شیشه ای

فیلم “خانه شیشه ای” روایتگر ماجرایی جذاب از زندگی سلبریتی ها است. این فیلم با محوریت فعالیت پاپاراتزی ها، روایتی از پشت پرده زندگی شخصی سلبریتی ها را به تصویر خواهد کشید.

خلاصه داستان فیلم خانه شیشه ای

گفتنی است این دومین همکاری امیر جعفری با امیر پورکیان بعد از فیلم “آینده” است. همچنین شهاب مظفری در این فیلم برای اولین بار به عنوان بازیگر ظاهر شده است.

امیر جعفری به فیلم سینمایی «خانه شیشه‌ای» پیوست

🔹نخستین تصویر از حضور امیر جعفری به عنوان یکی از نقش‌های اصلی فیلم با گریمی متفاوت در «خانه شیشه‌ای» به کارگردانی امیر پورکیان منتشر شد

پیش از این خبر حضور بهاره کیان افشار و شهاب مظفری در این فیلم رسانه‌ای شده بود و دیگر بازیگرانی که جلوی دوربین این فیلم رفته‌اند به زودی معرفی خواهند شد

 

امیر پورکیان کارگردان این فیلم در ۱۵ بهمن ۱۳۶۲ متولد شده. او تاکنون فیلم های “ناکوک”، “موافقت اصولی” و سریال “ممنوعه” را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی بازیگران فیلم خانه شیشه ای

اسامی بازیگران فیلم خانه شیشه ای به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: امیر پورکیان، تهیه کننده: سیدامیر سید زاده، مدیر فیلمبرداری: حسن اصلانی، طراح گریم: محمدرضا گل افشار، عکاس: احمدرضا شجاعی، سرمایه گذار پروژه: یوسف بناساز.

نظرات