زمان دقیق پخش تکرار ستایش ۳ از آی فیلم

0

زمان دقیق پخش تکرار ستایش ۳ از آی فیلم

سریال ستایش ۳ بعد از پایان پخش در شبکه ۳ حالا به شبکه آی فیلم آمده و هر شب ساعت ۱۱ مهمان خانه های بینندگان خواهد بود. در ادامه زمان دقیق پخش و تکرار سریال ستایش ۳ را از شبکه آی فیلم در مجله حرف تازه میخوانید تا اگر تمایل دارید این سریال پر مخاطب و پر بیننده را این بار در آی فیلم ببینید.

زمان دقیق پخش تکرار ستایش 3 از آی فیلم

پخش سریال ستایش ۳ از آی فیلم

فصل سوم سریال ستایش ۳ به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین‌کوب بعد از پایان فصل اول و دوم این مجموعه تلویزیونی روی آی فیلم به نمایش درمی آید

این سریال تلویزیونی هر شب به جز روزهای پنج شنبه ،ساعت ۲۳ از شبکه آی فیلم پخش میشود و تکرار مجدد آن نیز در ساعات ۰۷:۰۰ صبح و ۱۵:۰۰ پخش می شود . لازم به ذکر است که سریال ستایش ۳ از روز سه شنبه ۶ خرداد، اولین قسمتش آغاز می شود.

از جمله بازیگرن این سریال :داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، فرهاد جم، مهدی میامی، فریبا نادری، بهزاد خداویسی، محمدرضا داوودنژاد، مریم خدارحمی، مهتاج نجومی، امید علیمردانی، شهروز ابراهیمی و شهرام پوراسد و اکرم محمدی در نقش خانم بزرگ … می باشد که در این سریال پر بیننده حضور دارند.

زمان دقیق پخش تکرار ستایش 3 از آی فیلم

فصل سوم این مجموعه در ۴۱ قسمت تولید شده که شهرام پوراسد بازیگر نقش مهدی مظفری و سینا شفیعی در نقش حمید و مهتاج نجومی در نقش خانم مظفری بازی کرده اند

همانطوری که از فصل اول تا سوم دیدیم :حشمت فردوس که به دنبال بازیابی اعتبار از دست رفته‌اش است، به واسطهٔ نوه‌اش، محمد، به ستایش نزدیک در خانهٔ او ساکن می‌شود. صابر که از رفتارش با حشمت پشیمان است، با نقشهٔ پری‌سیما کشته می‌شود و پری‌سیما صاحب همهٔ اموال حشمت فردوس می‌گردد. انیس، توانائی تکلم خود را بازمی‌یابد و تهدیدی بزرگ برای پری‌سیما محسوب می‌شود. در همین گیر و دار، ستایش درگیر یک رابطهٔ عاطفی با پسر همسایه‌اش می‌شود.

نظرات