بیوگرافی استفانی فراپار داور فوتبال و همسرش با عکس و سوابق + زندگی شخصی

0

بیوگرافی استفانی فراپار داور فوتبال و همسرش با عکس و سوابق + زندگی شخصی

استفانی فراپار (Stéphanie Frappart) : زاده ۱۴ دسامبر ۱۹۸۳ در شهر اربله داور فوتبال اهل فرانسه است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی استفانی فراپار داور فوتبال آلمان و کاستاریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و همسرش با عکس و تصاویر و زندگی شخصی و ورزشی استفانی فراپا تا شهرت همراه با سوابق داوری و خانوادگی و پیج اینستاگرام و زندگینامه او را می خوانید

استفانی فراپار (Stéphanie Frappart) داور فوتبال کیست

بیوگرافی استفانی فراپار داور جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲

استفانی فراپا داور فوتبال با نام دیگر استفانی فراپار متولد ۱۴ دسامبر ۱۹۸۳ ‏در اربله، فرانسه است که در برای اولین در تاریخ جام جهانی فوتبال بازی میان آلمان و کاستاریکا در دور سوم دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر در بازی مردان به عنوان داور قضاوت کرد.

استفانی فراپار اولین زن در تاریخ فوتبال است که در مسابقات جهانی میان تیم‌های مردانه سوت می‌زند.

بیوگرافی استفانی فراپار و همسرش

سوابق ورزشی

استفانی فعالیت حرفه ای خود را به عنوان داور فوتبال از سال ۲۰۰۹ آغاز کرد و در طول فعالیت های خود در مسابقات بین المللی و مسابقات داخلی کشورش سوت زده است.

استفانی فراپا در مسابقات قهرمانی کشورش در لیگ ۱ و ۲ قضاوت کرده است و یکی از داوان محبوب و خوش اخلاق فوتبال است. او در سوپر جام اروپا ۲۰۱۹ میان دو تیم چلسی و لیورپول سوت زده و نامش در سال ۲۰۹۹ در فهرست داوران بین‌المللی فیفا قرار گرفت.

استفانی فراپار (Stéphanie Frappart) عکس و بیوگرافی

فراپار فینال جام جهانی زنان ۲۰۱۹ بین آمریکا و هلند را قضاوت کرد و در ادامه به اولین داور زن تبدیل شد که مسئولیت قضاوت یک بازی در لیگ ۱ فرانسه بین دو تیم آمیان و استراسبورگ در آوریل سال ۲۰۱۹ را به عهده گرفت.

این داور زن فرانسوی دیدار یوونتوس و دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا را سوت زده و در مسابقه پراهمیت میان هلند و لتونی که روز شنبه، ۲۷ مارس ۲۰۲۱ در آمستردام برگزار شد، داوری با استفانی فراپار بود.

فراپا همچنین در فصل جاری رقابت‌های لیگ اروپا نیز قضاوت دو بازی لسترسیتی- زوریا لوهانسک و گرانادا- اومونویا نیکوزیا را برعهده داشته است.

بیوگرافی استفانی فراپار داور فوتبال و همسرش با عکس و سوابق + زندگی شخصی

زندگی حرفه ای

فراپارت در سن ۱۳ سالگی شروع به داوری بازی های جوانان کرد. در زمانی که ۱۸ ساله بود، بازی های ملی زیر ۱۹ سال را داوری می کرد. در سال ۲۰۱۴، فراپارت اولین زنی بود که در لیگ ۲، رده دوم فوتبال حرفه ای مردان فرانسه، داوری کرد.او به عنوان داور در جام جهانی ۲۰۱۵ FIFA زنان در کانادا خدمت کرد.

وی همچنین در ۱۱ نوامبر ۲۰۱۹، بازی دوم مسابقات افتتاحیه جام قهرمانان را بین برندگان لیگ دسته برتر لیگ ایرلند و لیگ برتر NIFL قضاوت کرد.
جوایز

بیوگرافی استفانی فراپار داور فوتبال و همسرش با عکس و سوابق + زندگی شخصی

استفانی فراپار داور فوتبال مردان

فراپار یکی از داوران زن فیفا است که با سوت زدن و داوری در مسابقات مردان تاریخ سازی می کند. او برای اولین بار در لیگ دسته اول فوتبال مردان فرانسه (لوشامپیونه) سوت زد و اولین داور لیگ قهرمانان اروپا (مردان) تبدیل شده بود.

وی به تازگی در جدیدترین داوری خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار است بازی آلمان و کارستاریکا را در مرحله گروهی قضاوت کند.

بیوگرافی استفانی فراپا داور فوتبال

بیوگرافی استفانی فراپار داور فوتبال

اوج شهرت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

استفانی فراپا برای اولین بار در طول تاریخ یک زن مسابقه‌ای در جام جهانی فوتبال مردان را سوت خواهد زد.

کمیته داوران فیفا استفانی فراپار، داور زن فرانسوی را برای قضاوت بازی تیم های ملی آلمان و کاستاریکا در دور سوم دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی انتخاب کرده است.

بیوگرافی استفانی فراپار داور بازی آلمان و کارستاریکا جام جهانی فوتبال 2022 کیست

این بازی پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه البیت برگزار می شود و قضاوت فراپار، این زن ۳۸ ساله را به اولین زن تاریخ تبدیل می کند که یک بازی فوتبال مردان در جام جهانی را سوت خواهد زد

فراپار که از ابتدای جام بیست و دوم به عنوان داور چهارم نیز فعالیت داشت، گفت: جام جهانی فوتبال مردان مهمترین رویداد ورزشی دنیاست. من اولین داور زن فوتبال مردان در فرانسه و اروپا بوده ام. پس می دانم که چطور باید بازی را اداره کنم.

عکس استفانی فراپار (Stéphanie Frappart) داور فوتبال

بیوگرافی استفانی فراپا (Stéphanie Frappart) با ناگفته ها

تصاویر استفانی فراپار (Stéphanie Frappart) با داستان زندگینامه شخصی

نظرات