زمان پخش و تکرار سریال پژمان از شبکه تماشا ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال پژمان از شبکه تماشا : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال پژمان برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال پژمان

این سریال به کارگردانی سروش صحت، تهیه‌کنندگی محسن چگینی و نویسندگی پیمان‌ قاسم‌خانی، مهراب قاسم‌خانی، سروش صحت و ایمان صفایی محصول سال ۱۳۹۱ در ژانر طنز،زندگینامه و خانوادگی است.این مجموعه برای بار اول در سال ۱۳۹۲ از شبکه سهسیما پخش شد و بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفت. در واقع پژمان جمشیدی که نقش اول را بازی می کند با این سریال به شهرت رسید و آغاز گر دیگر آثارش شد. اکنون قرار است این سریال از ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ از شبکه تماشا پخش شود. این سریال قرار است جایگزین مجموعه ساخت ایران شود.

از جمله هنرمندان این مجموعه می توان به پژمان جمشیدی ،سام درخشانی ،بهاره رهنما،بیژن بنفشه‌خواه ،شقایق دهقان ،هوشنگ حریرچیان ،اردشیر کاظمی،ویدا جوان ،حمید درخشان،بهروز رهبری فر،علی موسوی،محمد محمدی و… اشاره کرد.

در خلاصه داستان آمده پژمان جمشیدی، از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران است. او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل پی‌درپی با وجود تلاش بسیار، موفق نشده‌است که تیمی را برای خود پیدا کند. پژمان با این وجود، همچنان در حال و هوای شهرت به سر می‌برد. او به همراه مدیر برنامه‌اش به دنبال تیم می‌گردد و در این مسیر اتفاقات جالبی برای او و مدیر برنامه‌اش رخ می‌دهد…

سریال پژمان از شبکه تماشا

ساعت تکرار و زمان پخش سریال پژمان از شبکه تماشا

این سریال ۲۶ قسمتی از شنبه هرشب از ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۲۳ و تکرار آن روز بعد ساعت ۵ بامداد و ۱۱ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از جمله هنرمندان می توان به آرش برهانی،حسین ماهینی،رضا کریمی،غلامحسین لطفی،حسین سلیمانی،محمد علی تقوی،زهرا برومند،پروین میکده و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات