حیوان خانگی اشرف پهلوی و فیلم لورفته از رابطه غیر اخلاقی با سگش

6

ماجرای کامل و جنجالی حیوان خانگی اشرف پهلوی و فیلم لورفته از «رابطه غیر اخلاقی اشرف پهلوی» با سگش را در این بخش میخوانید تا به فساد اخلاقی خواهر محمدرضا پهلوی بیشتر پی ببرید.

جنجال حیوان خانگی اشرف پهلوی و فیلم لورفته از رابطه جنسی با سگش + عکس و فیلم

ماجرای جنجالی رابطه جنسی و غیر اخلاقی اشرف پهلوی با سگش

اشرف، خواهر دوقلوی محمدرضا پهلوی، یکی از فاسدترین چهره های خانواده پهلوی بود که حواشی و جنجال های فساد اخلاقی او بارها در اسناد و مدارک به جامانده ذکر شده است.

اشرف متولد ۴ آبان ۱۲۹۸ بود که در سال ۱۳۹۴ در سن ۹۶ سالگی در مونت کارلو از دنیا رفت.

مصطفی مهذب در جدیدترین مصاحبه خود درباره فساد اخلاقی اشرف افشاگری کرد و گفت که فیلم هایم تعددی از رابطه جنسی او با سگش در کمدهای کاخ کشف شده است.

مصطفی مهذب مدتی پس از انقلاب مسئولیت حفاظت از کاخ‌های سلطنتی را بر عهده داشته است.

او گفت: حفاظت اموال قصر‌ها با بنده بود. ما در ساختمان «فرح» که رفتیم یک سالنی در حدود ۱۵۰ متر فقط کمد وجود داشت. یک طرف فقط شامپو و کلاه‌های فرح بود، یک طرف مانتو بود، یک طرف لوازم آرایش بود. یک چیز عجیب و غریبی بود. بعد هم رفتیم اتاق «اشرف» و یک وضعیت عجیب و غریبی دیدیم. آنجا یک ویدئو‌هایی پیدا کردند که محرمانه بود و افشا نکردند.

ماجرای رابطه جنسی اشرف پهلوی با سگش

کشف فیلم رابطه جنسی اشرف پهلوی با حیوان خانگی اش

ویدئو‌هایی از روابط­ جنسی اشرف با افراد دیگر که در سریال معمای شاه فقط گوشه­‌هایی از آن را نشان دادند. مثلاً یکی از ویدئو‌هایی که من از گفتنش شرم دارم، اما برای ثبت در تاریخ می‌گویم، فیلمی بود که در آن اشرف با حیوان خانگی‌اش رابطه جنسی برقرار می‌کند؛ در آن کمد، پُر بود از این چیزها. این فیلم همان ایام به مسئولان مربوطه تحویل داده شد.

اشرف متولد ۴ آبان ۱۲۹۸ بود و زمانی که شش سال داشت پدرش به سلطنت رسید. پس از اشغال ایران توسط متفقین و تبعید رضاخان از ایران، محمدرضا به صندلی قدرت نشست.

اشرف از همان ابتدای سلطنت برادرش تا آخرین دقایق حکومت پهلوی در سال ۵۷ نقش سرنوشت سازی در سیاست‌گذاری‌های سلسله پهلوی داشت. او زنی ماجراجو و قدرت طلب بود و در این راه از خرج پول و صرف نیرو ابایی نداشت. سرانجام هم در سال ۱۳۹۴ شمسی در سن ۹۶ سالگی در مونت کارلو از دنیا رفت.

او بارها ازدواج کرده بود و نام همسرانش علی‌محمد قوام، احمد شفیق و مهدی بوشهری بود . وی از همسر سو دارای سه فرزند به نام های شهرام پهلوی‌نیا و شهریار شفیق و آزاده شفیق می باشد.

6 دیدگاه در “حیوان خانگی اشرف پهلوی و فیلم لورفته از رابطه غیر اخلاقی با سگش

  1. علی گفت:
    8
    7

    دروغ است

  2. بابک گفت:
    9
    14

    خجالت بکشید بعد ۴۳سال …دست بردار نیستید .اینقدر توهمت نزنید

  3. ناشناس گفت:
    17
    21

    ۴۳ ساله گذشته و ول نمیکنید…..شما حتی یک مورد مدرک قابل قبول در مورد گفته هایتان ندارید…..

  4. کی؟؟ گفت:
    4
    2

    شریک دزد و رفیق قافله.
    اسم این مرد شریف رو سرچ کنید

  5. کوروش گفت:
    15
    19

    ساقی تونو زنده میخوام الکی آبروی بنده خدا رو نبرید برای بدنام کردنشون به هر دروغی متوسل نشید شرم آوره واقعا

  6. علی سرایی گفت:
    23
    13

    فیلمش رو منتشر کنید وگرنه باحرف باشه منم میگم رابطه اشرف بافیل

نظرات