نحوه شرکت در مسابقه ۷۷ ساعت + زمان پخش

2

سایت ثبت نام و نحوه شرکت در مسابقه ۷۷ ساعت + زمان پخش

مسابقه ۷۷ ساعت به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب با اجرای شهرزاد کمال زاده و کاوه خداشناس و داوری رامتین خداپناهی و لیلا اوتادی در نوروز ۱۴۰۰ شروع به پخش میکند که در ادامه سایت ثبت نام و نحوه شرکت در “مسابقه ۷۷ ساعت” و زمان پخش و اسامی داوران و مجریان و نحوه شرکت و شرایط و قوانین مسابقه و سایت و آیدی اینستاگرام رئالیتی شو را در مجله حرف تازه مشاهده کنید.

سایت ثبت نام و نحوه شرکت در مسابقه 77 ساعت + زمان پخش

نحوه ثبت نام در مسابقه ۷۷ ساعت

شرکت کنندگان با فراخوان‌هایی که منتشر شده در حال ثبت نام هستند و در کنار مردم معمولی چهره‌ها نیز در این مسابقه شرکت خواهند کرد.

اگر علاقه مند به شرکت در مسابقه هستید به آدرس http://77hours.ir/ مراجعه کنید

۱. حداقل سن شرکت کنندگان ۱۸ سال و حداکثر سن آن ۴۸ سال است.
۲. حداقل تحصیلات شرکت کنندگان دیپلم است.
۳. شرکت کنندگان باید دارای سلامت کامل جسمانی و عدم اعتیاد به هر نوع دخانیات یا مشروبات الکی باشند.
۴. ثبت نام فقط به صورت گروه های ۳ نفره انجام می شود که فرد ثبت نام کننده به عنوان سرگروه در این مرحله شناخته می شود.

نحوه شرکت در مسابقه 77 ساعت

معرفی مجری و داوران مسابقه «۷۷ ساعت»

کاوه خداشناس به عنوان مجری بازیگر «۷۷ ساعت» و شهرزاد کمال زاده نیز اجرای در کنار وی، اجرای این مسابقه را برعهده دارند و از جمله شیدا یوسفی به جمع بازیگران پروژه پیوسته است و لیلا اوتادی و رامتین خداپناهی نیز به عنوان داور در پروژه خواهند بود و عملکرد شرکت کنندگان را قضاوت خواهند کرد و تیمی متشکل از تکنسین‌ها و بازیگران نیز داوری مسابقه را برعهده خواهند داشت.

زمان پخش مسابقه ۷۷ ساعت

به گزارش روابط عمومی این پروژه، رئالیتی شوی جدید سعید ابوطالب ، یک مسابقه مهارتی و ماجراجویانه است که برای کشف خلاقیت ها و مهارت های جوانان مستعد برگزار می شود. مسابقه ۷۷ ساعت شامل بخش‌های میدانی و استودیویی است و تابستان امسال توسط یک گروه بزرگ در شبکه آموزش تولید می‌شود تا پاییز به آنتن برسد.

ابوطالب که این روزها “شام ایرانی” را در شبکه نمایش خانگی و مسابقه “هفت روز و هفت ساعت” را در شبکه نسیم دارد، سال ۹۱ مسابقه “سرزمین دانایی” را به عنوان اولین رئالیتی شو در تلویزیون داشت.

سایت ثبت نام و نحوه شرکت در مسابقه 77 ساعت + زمان پخش

 

 

قوانین شرکت در مسابقه ۷۷ ساعت

۱. قبل از ثبت‌‏نام برای آشنایی بهتر با مهارت: عناوین مهارت در مسابقات بین‌‏المللی و ملی را جستجو کنید در این مسابقه بازیگران سینما و تلویزیون به عنوان داور، مربی و شرکت کننده در کنار باقی افراد حضور دارند. این یک مسابقه مهارتی است، لازم است در یک مهارت دارای تجربه یا صلاحیت باشید و بهتر آنکه هر یک از اعضای گروه در مهارت‏‌های مختلف توانمند باشند.

قبل از ثبت‌‏نام برای آشنایی بهتر با مهارت: عناوین مهارت در مسابقات بین‌‏المللی و ملی را جستجو کنید

** ۷۷ ساعت، یک مسابقه ادونچر مبتنی بر مهارت‌های فنی و عملی است.
** هر مسابقه در ۷۷ ساعت یعنی ۳ شب و ۴ روز کامل انجام می پذیرد.

** هر شرکت‌کننده با احتساب زمان رفت و برگشت و آمادگی باید ۵ روز کامل وقت خود را در اختیار برنامه بگذارد.
**لذا از متقاضیان شرکت در مسابقه تعهد کتبی مبنی بر عدم امکان انصراف دریافت خواهد شد.

**این مسابقه در ۳ مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی در محل‌های مختلف شمال کشور و جزایر جنوبی انجام می‌شود.
** هر مسابقه با ۳ گروه ۳ نفره شروع می شود و در مراحل بعد بازیگری که به عنوان مربی همراه ۳ گروه اولیه بود، خود عضوی از گروه برنده شده و در مراحل بعدی حضور دارد.

**مجموعا برای ۹ مسابقه مقدماتی، ۲۷ گروه ۳ نفره (یعنی ۸‍۱ نفر) از بین داوطلبان در این فراخوان انتخاب می‌شود که گروه‌های ۳ نفره می‌تواند، گروه‌های دوستی، هم‌کلاسی، همکار یا خانواده (محارم) باشند.

**رعایت ضوابط عمومی پخش تلویزیونی الزامی است، بدین معنی که از حضور افرادی که دارای آرایش‌‏های خاص روی صورت، یا خالکوبی روی دست و صورت و . . . هستند؛ ممانعت به عمل می‏آید.

**مسابقات گروه های خانم ها و گروه های آقایان و خانواده ها در مرحله ی مقدماتی به صورت مجزا برگزار می‌شود.
**شرکت کنندگان اجازه انتشار هیچ عکس، تصویر یا محتوایی از مسابقه تلویزیونی ۷۷ ساعت تا موعد پخش برنامه ندارند.
**برای حضور در این مسابقه باید شرایط عمومی شرکت در مسابقه را دارا باشید.

آدرس سایت ثبت نام

http://77hours.ir/

مهارت‌های مورد نیاز برای حضور در مسابقه:

ماهر بودن در هر کاری مهارت محسوب می­شود، یعنی هر توانایی یا استعدادی که به صورت اکتسابی می­توان آن را فراگرفت؛ اما لیست مهارت­هایی که برای شرکت در ­مسابقه تلویزیونی“ ۷۷ ساعت“ بیش از همه چیز بکار می‏آید:

۱- مهارت‌های ساخت, تولید
۲- مهارت‌های مکاترونیک
۳- مهارت‌های عمران و سازه
۴- سایر مهارت‌ها

جوشکاری
فرزکاری
کار با ابزار
کار با ماشین‏‌آلات

جزئیات پخش

در حالی که فصل دوم مستند مسابقه «۷۷ ساعت» در حال ضبط است، فصل اول این مسابقه در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه هفت سیما «آموزش» پخش خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی پروژه، در مستند مسابقه «۷۷ ساعت» که با اجرای شهرزاد کمال زاده و کاوه خداشناس انجام می‌شود در هر مسابقه ۳ گروه ۳ نفره در ۷۷ ساعت پیوسته با یکدیگر مسابقه می‌دهند و در هر مسابقه یک بازیگر به عنوان مربی و همراه گروه‌ها حضور دارد.

داوران و سرگروه های تیم ها

مجید افشاری، ارسلان قاسمی، سپند امیرسلیمانی، شیدا یوسفی، سولماز حصاری، نگین معتضدی و آرام جعفری چهره‌هایی هستند که سرگروهی تیم‌های مختلف شرکت کنندگان را برعهده دارند. در پایان مسابقه و انتخاب گروه برتر، بازیگر همراه به اتفاق گروه منتخب به مرحله بعدی صعود می‌کند.

داوران برنامه متشکل از لیلا اوتادی و رامتین خداپناهی در کنار ۲ کارشناس دانشگاهی مسابقه‌ها را داوری کرده و نهایتا ۶ گروه را برای نیمه نهایی انتخاب می‌کنند.

این روز‌ها فصل دوم مستند مسابقه «۷۷ ساعت» در حال ضبط است و فصل اول نیز در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه آموزش پخش خواهد شد.

2 دیدگاه در “نحوه شرکت در مسابقه ۷۷ ساعت + زمان پخش

  1. علی گفت:

    با سلام
    بنده ایده اقتصادی دارم که واقعا راهگشاست حدود شش سال است روی آن کار کردم و بیش از دو سال ونیم است که پیگیری کردم با اینکه تایید میکنند اما اقدامی نکردند
    آیا امکان دارد در مسابقه ۷۷ شرکت کنم با اینکه سن من هم ۵۲ سال است ؟
    با تشکر

  2. اصغر غنی گفت:

    با عرض سلام و خداقوت
    بنده اصغر غنی صاحب کارخانه ریخته گری غنی در شهر تهران هستم و عضو اتحادیه ذوب فلزات تهران هستم
    در برنامه ساعت ۷۷ روز جمعه ۱۶ مراد ۱۴۰۰
    برنامه ای داشتید که از ریخته گری تا ساخت قطعه ای به صورت مستند بود و خیلی هم عالی بود لذا برنامه بخاطر اینکه ذوب و قطعه مورد نظر درست نشد بدون نتیجه به اتمام رسید
    خواهشندم به عنوان مستند یا دنباله برنامه ساعت۷۷ تشریف فرما شوید و برنامه را پر بار ودیدنی به اتمام برسانیم .بدون اینکه نامی یا تبلیغی از کار و محل کار ما عنوان شود بخاطر این هنر و زحمتی که هنرمندان عزیزمان کشیدند. مانند مستند های روز دنیا
    با سپاس فراوان .موفق و پیروز باشید

نظرات