اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال حکم رشد +عکس و داستان سریال حکم رشد

0

“بازیگران سریال حکم رشد”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی مهدی فرجی با بازی علیرضا مهران و ندا قاسمی و فقیه سلطانی، مه لقا جابری و …است. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. سریال حکم رشد، حالا قرار است از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ به جای سریال نجلا ۲ بر روی آنتن شبکه سوم سیما برود.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال حکم رشد +عکس و داستان سریال حکم رشد

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال حکم رشد +عکس و داستان سریال حکم رشد

اسامی بازیگران سریال حکم رشد شبکه سه سیما با معرفی اسامی تمام نقش ها و خلاصه داستان سریال حکم رشد تا ساعت پخش و تکرار تا حضور بازیگرانی چون ثریا قاسمی، مه لقا جابری، ندا قاسمی، فقیه سلطانی، هدی استواری، علیرضا مهران و… را میخوانید

سریال تلویزیونی حکم رشد یکی از سریالهای جذاب و پر بیننده تلویزیون پلیسی و خانوادگی بوده که در برای اولین بار در سال ۱۴۰۱ از شبکه سه تلویزیون پخش می شود و از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ روی انتن شبکه ۳ تلویزیون می رود در این سریال بازیگران شناخته شده از جمله ثریا قاسمی، مه لقا جابری، ندا قاسمی، فقیه سلطانی، هدا استواری، علیرضا مهران و …به ایفای نقش می‌پردازند. این مجموعه از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ و پس از ماه رمضان هر شب ساعت حوالی ۲۰:۴۵ پخش می شود.

اسامی هنرپیشه های مجموعه جدید حکم رشد شبکه سه سیما

مجموعه تلویزیونی “حکم رشد” که یک ملودرام پلیسی و خانوادگی به کارگردانی حسن لفافیان به زودی از شبکه سه سیما پخش ان آغاز می شود.

بعد از پایان سریال نجلا یک مجموعه درام پلیسی جایگزین آن از شبکه سه سیما به زودی پخش می شود و به تازگی هنرپیشه های این مجموعه و نقش های هر کدام منتشر شده است.

زمان پخش سریال حکم رشد

ساعت و زمان پخش سریال حکم رشد کی پخش میشود

مجموعه تلویزیونی «حکم رشد» به تهیه کنندگی مهدی فرجی یک ملودرام پلیسی و خانوادگی است که با همکاری نیروی انتظامی تولید و از ۱۷ اردیبشهت از شبکه سه سیما حوالی ساعت ۲۰:۳۰ پخش می‌شود.

بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال حکم رشد

ثریا قاسمی (توران), مه لقا باقری (مجبوبه), پیام احمدی نیا(غلام), شهین تسلیمی (عالیه), علیرضا مهران (نوید), حمید ابراهیمی (افشین کافر), مهرداد ضیایی (دکتر پویا), فقیه سلطانی (زیبا چاپاری), نیلوفر شهیدی (زهره) زهره و مجید سعیدی (اسفندیار), مجتبی فلاح (ذبیح), ندا قاسمی (سودابه), هدی استواری (سایه), ارشیا توکلی (سلیم), حسن ولیخانی (نصر) و…

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال حکم رشد + خلاصه داستان و عکس بازیگران

 

خلاصه داستان سریال حکم رشد

سریال پلیسی حکم رشد روایتگر یک ماجرای ملودرام پلیسی و خانوادگی است که با همکاری نیروی انتظامی ساخته شده است. هنوز جزئیات بیشتری از داستان این سریال منتشر نشده است که به محض انتشار در این بخش از مطالب قرار خواهد گرفت.

خلاصه داستان سریال حکم رشد

حسن لفافیان، کارگردان این سریال، تاکنون سریالهایی چون “به رنگ خاک”، “کلبه ای در مه” و “دردانه های خلیج فارس” در کارنامه هنری به ثبت رسانده است.

داستان سریال حکم رشد

بیوگرافی بازیگران سریال حکم رشد به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال حکم رشد به همراه نقش

اسامی نقش بازیگران سریال حکم رشد

مجموعه تلویزیونی حکم رشد از ۱۷ اردیبهشت حدود ساعت ۲۰:۳۰ هر شب از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

مه لقا باقری (محبوبه)

بیوگرافی بازیگران سریال حمک رشد

مه لقا باقری بازیگر متولد سال ۲۳ خرداد سال ۱۳۶۰ تهران، بازیگر و کارگردان ایرانی است. او مدرک کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره (۱۳۸۲–۱۳۷۸) و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس دارد و همسر جواد عزتی است.

پیام احمدی‌ نیا (غلام)

سریال حکم رشد

پیام احمدی‌ نیا متولد دهه ۶۰، بازیگر است. وی فعالیت خود را در عرصه هنر از پشت صحنه و به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد. او برای اولین بار در سال ۱۳۹۲ با بازی در فیلم سینمایی «پایان خدمت» به کارگردانی حمید زرگرنژاد، جلوی دوربین رفت.

علیرضا مهران (نوید)

سریال حکم رشد

علیرضا مهران متولد سال ۱۳۵۹ در تهران و از سال ۱۳۷۹ با حضور در کانون بازیگری استاد حمید سمندریان، حرفه خود را شروع کرد و با نمایش اتوبوسی به نام هوس در تالار قشقایی روی صحنه رفت. از جمله آثار علیرضا مهران می توان به جایی در میان گاوها، نسیان، حمال طلا، کروکودیل و انزوا اشاره کرد.

مجید سعیدی (اسفندیار)

بازیگران سریال حکم رشد

مجید سعیدی متولد ۹ اسفند ۱۳۵۳ در تهران می باشد و هفت بار عنوان بهترین عکاس خبری ایران را از فستیوال مطبوعات ایران به دست آورده او همچنین به عنوان نماینده سازمان یونیسف و بنیاد وردپرس فتو مسئولیت انتخاب و معرفی هنرمندان در خاورمیانه را عهده دارد.

معرفی اسامی بازیگران سریال حکم رشد و نقش هایشان

ندا قاسمی (سودابه)

بازیگران سریال حکم رشد

متولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۶ در کرمانشاه، بازیگر، دوبلور و گوینده رادیو است. وی گویندگی را از رادیو کرمانشاه آغاز کرد و بعد از مهاجرت به تهران توانست وارد رادیو «جوان» شود و کار خود را در این رادیو ادامه دهد. او با بازی در سریال پایتخت در نقش شیرین به شهرت رسید

حکم رشد سعید نعمت الله

سعید نعمت الله نویسنده و فیلمنامه نویس ایرانی و برادر حمید نعمت الله فیلمساز ایرانی می باشد. سعید نعمت الله فیلمنامه نویسی آثار بسیاری همچون مجموعه های تلویزیونی میکائیل، جراحت، زیر هشت و فیلم های سینمایی حوالی اتوبان و طاووس های بی پر را برعهده داشته است.

معرفی اسامی نقش بازیگران سریال حکم رشد

دیگر عوامل

کارگردان: حسن لفافیان، تهیه‌کننده: مهدی فرجی، نویسنده فیلمنامه: سعید نعمت‌الله، مدیر تولید: آرش زینال‌خیری، مدیر فیلمبرداری: محمد ناصری، مدیر برنامه‌ریزی: فرزاد رحمانی، تدوین:مهدی حسینی وند ، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه: حسین عالی نژاد، طراح لباس: الهام شعبانی، صدابردار: مهدی یگانه، فیلمبردار: حسین بذرافشان، بازیگردان: سیامک راشدی، دستیار یک کارگردان: حسن سالار، منشی صحنه: دنیا نادرخانی، عکاس:میثم محمدی ، روابط عمومی: علی‌زادمهر ، پزشک پروژه: فائزه حسینی، کارشناسی انتظامی: رحیم رمضانی، مشاور پروژه: جواد کتابی.

نظرات