زمان پخش و تکرار سریال عاشورا از شبکه یک سیما ۱۴۰۲ + روزها و ساعت پخش

0

زمان پخش سریال عاشورا : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال عاشورا برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال عاشورا

عاشورا عنوان نسخه سریالی فیلم سینمایی موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی‌فر و به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد و سجاد نصرالهی نسب محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر جنگی،زندگی نامه و خانوادگی است.مینی سریال ۷ قسمتی «عاشورا» زندگی شهیدان مهدی و حمید باکری را به تصویر کشیده و یاد حماسه‌سازان لشکر ۳۱ عاشورا را زنده می‌کند. نسخه سینمایی سریال «عاشورا» که «موقعیت مهدی» نام دارد، در چهلمین جشنواره فجر با دریافت پنج جایزه بهترین فیلم جشنواره شد. ان مجموعه قرار است از ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ از شبکه یک پخش شود.

ناگفته نماند موقعیت مهدی نخستین‌بار در هجدهم بهمن ماه سال ۱۴۰۰ در چهلمین جشنواره‌ی فیلم فجر و در بخش سودای سیمرغ به نمایش درآمد. این فیلم در جشنواره در ۱۴ بخش نامزد جایزه سیمرغ بلورین شد که در نهایت، پنج جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم را دریافت کرد.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به هادی حجازی فر،،ژیلا شاهی،وحید حجازی فر،معصومه ربانی نیا،وحید آقاپور،روح الله زمانی و…. اشاره کرد.

در خلاصه داستان آمده مهدی باکری، فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا از برادر کوچک‌ترش حمید می‌خواهد علی‌رغم مشکلاتی که برایش پیش آمده به منطقه برگردد و در کنار او باشد. حمید می‌پذیرد و همراه او می‌شود. حالا پس از عملیات خیبر، مهدی باید تنها به خانه برگردد، این داستان واقعی در ۶ پرده به تصویر کشیده شده‌ و از ترک مدیریت شهرداری توسط مهدی باکری، تا شهادت ایشان در قامت فرمانده لشگر عاشورا در عملیات بدر در زمستان ۱۳۶۳ به بهترین شکل روایت می‌شود….

سریال عاشورا

ساعت تکرار و زمان پخش سریال عاشورا از شبکه یک

این سریال از جمعه هرهفته جمعه ها  از ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۲:۱۵ و تکرار آن روز بعد ساعت۱۵:۱۵ از شبکه یک پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات