دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۰ سی ام قسمت ۳۰ با پخش انلاین

0

سریال گیلدخت قسمت ۳۰ سی ام سریال گیلدخت قسمت ۳۰ با پخش تلوبیون و شبکه یک را در ادامه ببینید که امشب جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ بعد از اذان مغرب از شبکه ۱ تلویزیون با سکانس های جنجالی پخش شد:

قسمت 30 سریال گیلدخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۰ سی ام قسمت ۳۰ با پخش انلاین

لینک های تماشای تکرار و بازپخش قسمت ۳۰ سریال گیل دخت را در زیر ببینید:

قسمت سی ام سریال گیلدخت قسمت ۳۰ (قسمت ۳۰) شبکه یک سیما حوالی ساعت ۲۲:۱۶ پخش میشود که میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار آن را در تلوبیون و آپارات و شبکه دو با سکانس های جنجالی ببینید:

پخش آنلاین تلوبیون قسمت ۳۰ سریال گیلدخت:

سریال تاریخی، عاشقانه گیل‌دخت که به تازگی از شبکه یک سیما پخش پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت ۲۲:۱۵ پخش شد. اگر قسمت های پخش شده قبلی سریال گیل دخت را تماشا نکردید می توانید از بخش دانلود همه قسمت های سریال گیلدخت در پایین صفحه کمک بگیرید.

در قسمت ۳۰ سریال گیل دخت شاهد صحنه های دردناک و تلخی از ظلم و ستم خان ها و شاهزادگان قجری بودیم. مادر گلنار در بستر بیماری است و او با دیده اشک بار به دیدنش میرود . از طرفی تفنگچی های آصف میرزا به دبنال اسماعیل هستند تا او به قتل برسانند و در این میان اتفاقاتی رخ م.ی دهد که تماشای آن خالی از لطف نیست

این سریال بسیار مورد توجه قرار گرفته و بینندگان زیادی هر هفته منتظر پخش قسمت های جدید هستند. وقایع و داستان ظلم های آصف میرزا به رعیت و ماجرای عشق گلناز و اسماعیل و وقایع عمارت تقی خان هنوز به اتمام نرسیده و در قسمت های بعدی شاهد داستانی دیگر با سکانس های جذاب خواهید بود.

مجید اسماعیلی کارگردان سریال گیلدخت تا اینجای داستان توانسته مخاطبان را پای گیرنده ها نگه دارد و عطش بینندگان برای دنبال کردن سریال تلویزیونی که اینروزها غوغا کرده و مردم به تماشای آن علاقه نشان دادند و حالا باید منتظر ماند و دید آخر داستان عشق گلنار و اسماعیل چه خواهد شد.

داستان قسمت سی ام گیل دخت

سریال تلویزیونی گیل‌دخت در ۶۰ قسمت پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما در حال پخش است. پخش این سریال از ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱ پنج‌ شنبه‌ها و جمعه‌ ها از شبکه یک سیما و شبکه آی‌ فیلم آغاز شده و تا اواخر بهار سال ۱۴۰۲ روی آنتن خواهد بود. سریال گیلدخت در گرمدره تهران و استان گیلان فیلمبرداری شده است که لوکیشن های آن را با توجه به اطلاعات تیتراژ پایانی این سریال میتوان تشخیص داد.

این سریال در مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده‌ است.
سریال گیل دخت سریال عاشقانه و تاریخی در تلویزیون ایران است درباره ظلم خان ها و کدخداها و شاهزادگان دوران قاجاری را به تصویر کشیده است، اما نیم نگاهی نیز به عاشقانه های دو جوان در اوج مبارزات نیز داشته و عشق های واقعی را روایت می کند .

سریال تلویزیونی گیل‌دخت در سال ۹۸ برای تولید کلید خورد و تا آبان‌ماه ۱۴۰۰ در گیلان و تهران تصویر‌برداری شد و قرار است در ۳۰ قسمت از شبکه یک و شبکه آی فیلم همزمان پخش شود.

قصه این قسمت از سریال درباره گلنار است که قصد دارد نامه مهمی که سر آن جنگ شده را پیدا کند و آبروی اصف میرزا را ببرد، تا بتواند پدر و مادرش را از زندان نجات دهد. او با فیروزه و همدستی یکی از خدمه های مرد به اتاق مخصوص می رود تا نامه را پیدا می کند، اما صدایی آشنا او از خود بیخود می کند

نظرات