اسامی بازیگران سریال سایبر با عکس و بیوگرافی + داستان کامل و تصاویر

0

“سریال سایبر”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی سعید کمانی و محمد معماریان و با بازی روح الله کمانی است. این سریال محصول سال ۹۵ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. سریال سایبر که برای اولین بار در سال ۹۵ از شبکه پنجم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی فیلم آبان ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگران نقش ها با عکس جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی بازیگران سریال سایبر با عکس و بیوگرافی + داستان کامل و تصاویر

 

خلاصه داستان

سریال “سایبر” روایتگر ماجراهای کلاهبرداری‌ های سایبری و تخلف در فضای مجازی می باشد که از پرونده‌های واقعی بهره‌ برداری شده است. به عنوان مثال شیوه‌های کلاهبرداری توسط کارت بانکی افراد.

خلاصه داستان سریال سایبر

گفتنی است نویسنده سریال تعداد زیادی از پرونده‌های پلیس فتا را مطالعه کرده و بعد فیلمنامه را بر اساس این پرونده‌ها نوشته است. به عبارتی می‌توان گفت ۸۰ درصد اتفاقاتی که در این سریال به تصویر کشیده می‌شود، واقعی است. احمد معظمی، تاکنون سریالهای سرجوخه، خانه امن، ملکاوان، ترور خاموش، سارق روح، جاده چالوس و… در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سایبر به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سایبر به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: احمد معظمی، تهیه کنندگان: سعید کمانی و محمد معماریان، نویسنده: علیرضا آل یمین، طراح چهره پردازی: فرشته گودرزی، بازیگردان و انتخاب بازیگر: سیامک راشدی، برنامه ریز: زهرا محبی، دستیاران اول کارگردان: حسین صفریان بحری و کیامک فرهنگ، عکاس: علیرضا رضوانی، منشی صحنه: مرجان شاهوردی، طراح صحنه و لباس: سمیرا شجاعی، مدیر تولید: سید محمد علی محمودی، صدابردار: علی قاسمی.

نظرات