فال روزانه ۲۱ بهمن / فال روزانه امروز جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ دقیق و واقعی

0

اینجا فال روزانه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ را برای متولدین همه ماه ها اورده ایم در ادامه می توانید فال روزانه جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ بخوانید. فال امروز به شما می گوید از راه دور میهمان دارید و … ادامه فالتان را بخوانید

فال روزانه ۲۱ بهمن / فال روزانه امروز جمعه 21 بهمن 1401 دقیق و واقعی

فال روزانه ۲۱ بهمن / فال روزانه امروز جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ دقیق و واقعی

طالع بینی و فال روزانه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱

🍯 فال غیب گویی نیست فال پیش گویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد؟ اما آیا میتوان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان بیان کرد؟

فال روزانه یکی از بهترین و ریزبین ترین فال هاست. هم از لحاظ کاری، مالی و اقتصادی، تحصیلی، احساسی، ازدواج و مهاجرت

فال ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

🔷 امروز افکار و احساساتتان با یکدیگر در تضاد کامل هستند و آشتی دادن قلب و مغزتان با هم می تواند کار بسیار دشواری باشد. نیاز شدیدی که به حل کردن فوری مشکلاتتان احساس می کنید ممکن است باعث شود از سر عجله به دنبال راه حلی اشتباه برای آنها بروید. با احتیاط قدم بردارید و قبل از هر اقدامی تمام جوانب را بسنجید. اگر می خواهید در زمینه مسائل مادی پیشرفت کنید باید به دنبال راه هایی خلاقانه برای کسب درآمد باشید. شما از طرفی می خواهید با عشق زندگیتان صادق باشید و از طرفی هم می خواهید وضعیت را زیاد جدی نکنید.

فال ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

🔷 برای رسیدن به اهداف و آرزوهای خود از کبر و خودپسندی دوری کنید و شک نکنید که عدم استفاده از تجربه دیگران، عاقبت خوشی برای شما نخواهد داشت. افراد خانواده یا دوستان چشم امید به شما دوخته‌اند آنها را ناامید و مأیوس نکنید و با دیگران با عشق و محبت رفتار کنید تا زندگی و روزگارتان از این رو به آن رو شود.

فال ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

🔷 دوستان را از دشمنان بشناسید، قدر دوستان دلسوز و مورد اعتماد را بدانید و از رفیقان نامرد و بدطینت دوری کنید. در کارهای خود بیشتر دقت کنید. انسان با عاطفه و مهربانی هستید، این محبت را از دیگران دریغ نکنید تا خلوص نیت و مهرتان به آن ها اثبات شده و دید مثبتی نسبت به شما پیدا کنند.

تیر

🔷 هر چقدر کوشش کنی همانقدر نتیجه می‌گیری. به امید این نباش که از غیب برایت کاری انجام شود، همه چیز برای موفقیت مهیاست کمی همت لازم است. کوچکترین خلافی باعث می شود هر چه را به دست آورده ای از دست بدهی. تلاشت را بیشتر کن، عمر زودگذر است. شما خیلی به طرف مقابلتان اهمیت می دهید، اما باید مواظب باشید این حالت به حس مالکیت تبدیل نشود و در طرف مقابلتان دافعه ایجاد نکند. کم کم برنامه هایی که برای آینده خود دارید دارند در ذهنتان جان می گیرند و تکلیفتان با خودتان معلوم می شود، ولی هنوز برای این که بخواهید در مورد این برنامه ها با دیگران حرف بزنید. دیگران هم فعلا علاقه چندانی به دانستن برنامه های شما برای آینده ندارند.

مرداد

🔷 اگرچه افراد فریبکار و دورو شما را آزار داده و دلسرد کرده اند. از آدمهای دورو برت خسته شده ای و به همه کس بدبین هستی. عینک بدبینی را از چشم بردار. اگر به دیگران محبت کنی دیگران نیز به تو محبت خواهند کرد اما بدانید که شما با حفظ خلوص نیت و صداقت در کارها می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید.

فال ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

🔷
اگرچه افراد فریبکار و دورو شما را آزار داده و دلسرد کرده اند. از آدمهای دورو برت خسته شده ای و به همه کس بدبین هستی. عینک بدبینی را از چشم بردار. اگر به دیگران محبت کنی دیگران نیز به تو محبت خواهند کرد اما بدانید که شما با حفظ خلوص نیت و صداقت در کارها می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید. امروز سعی دارید تا جای ممکن تظاهر به روبراه بودن اوضاع نکنید و مشکلات غامض موجود در روابطتان را مورد بررسی قرار داده و با پی بردن به عمق موضوع آنها حل کنید.

فال ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

🔷 احساسات شدید و هیجانات عاطفیتان امروز تنها زمانی آرام خواهند شد که بتوانید به ترس هایی که از اعماق وجودتان می جوشند و در ظاهر هم خودشان را نشان می دهند غلبه کنید. شاید از خودتان بپرسید که آیا می شود به کسانی که دوست دارید اعتماد کنید یا این که آنها به خودشان بیشتر از شما اهمیت می دهند، این اصلا سوال خوبی نیست، بهتر است ذهن خودتان را درگیر این سوالات احمقانه نکنید. امروز نمی توانید حضور دیگران در اطراف خود را نادیده بگیرید، زیرا آنها درس های مهمی دارند که به شما بدهند. اگر به جای گرفتن حالت دفاعی با آرامش حضور دیگران را در اطراف خود پذیرفته و رفتاری مناسب با آنها داشته باشید پذیرفتن آنها کم کم برایتان راحت خواهد شد.

آبان

🔷 دل پاک و مهربانی دارید ولی همیشه از دیگران کلک و حقه بازی دیده‌اید ،کم کم دارید از محبت دیگران ناامید می‌شوید و می‌خواهید با آنها مثل خودشان رفتار کنید ولی از این کار بپرهیزید و حتی سعی کنید جواب بدی را با نیکی بدهید که خدا بر اعمالتان نظارت می کند خود او بهترین داور است

امروز با خودتان آرزو می کنید که ای کاش ایمان قلبی بیشتری داشتید، اما اوضاع اصلا باب میلتان نیست و به زحمت می توانید سرتان را بالای آب نگه دارید. احساس عدم امنیت در روابطتان تمام فکر و ذهن شما را به خود مشغول کرده است و با خودتان فکر می کنید که آیا عشقتان برای شما و نیازهایتان به اندازه کافی وقت می گذارد. اگر می خواهید احترم دیگران را به دست بیاورید اولین قدمی که باید بردارید این است که با صداقت کامل رفتار کنید.

فال ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

🔷 نیک بختی و سعادت از آن شماست. به خدا توکل کن که هرکه به او توکل کند، بر مشکلات و سختی ها فائق می آید. روزگار خوبی در پیش روی خواهی داشت به شرط آنکه از مصاحبت با دوستان ناباب بپرهیزی و معنای واقعی زندگی را که همان عشق و محبت است به خوبی دریابی.

شاید امروز مقابله با نگرانی هایی که در رابطه با گذشته رابطه عاطفیتان دارید برایتان دشوار باشد و ممکن است احساس کنید طرف مقابلتان شما را دوست ندارد یا حداقل خود واقعیتان را دوست ندارد. بر خلاف آرامش ظاهری و نگرش مثبتتان شما اغلب در قضاوت بسیار سخت گیر هستید و گاهی پیش داروی هم می کنید. در اولین فرصت ممکن با فردی که به شما نزدیک و مورد اعتمادتان است صحبت کنید.

فال ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین دی

🔷 خداوند نعمات بسیاری در اختیارت قرار داده که باید شکرگزار او باشی. بدان که همیشه حوادث بد و ناگوار و خطراتی در کمین انسان است که جز خدا کسی قادر به حفاظت انسان در مقابل آنها نیست. پس از مشکلات نترس و از راه خدا بازنگرد. روابط خود را با دیگران مستحکم کن و با عشق و محبت زندگی کن.

بهمن

🔷 مدتی است در امور خود غرق شده و از خانواده و دوستان غافل شده‌اید، با اطرافیان رفتاری توام با غرور دارید. دوباره عشق و محبت را در زندگی به جریان بیندازید که عمری که بدون عشق بگذرد، پشیزی ارزش ندارد. فرصت‌های زندگی‌تان را غنیمت شمارید و از لحظاتی که هرگز برنخواهند گشت نهایت استفاده را ببرید.

فال ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

🔷 در حال حاضر نیازهایتان آنقدر شدید و پیچیده هستید که شاید ترجیح دهید اصلا آنها را نادیده بگیرید. اما این را فراموش نکنید که شما وقتی از صمیم قلب بخواهید کاری را انجام دهید حتی غیر ممکن ها را هم ممکن می سازید، پس توانایی های خود را دست کم نگیرید. کافی است با خودتان صادق باشید و ببینید آیا آنچه برای به دست آوردنش دارید تلاش می کنید واقعا اولویت اصلیتان است؟ امروز می خواهید احساسات خود را بیان کنید، اما نگران این هستید که با گفته هایتان به رابطه عاطفیتان آسیب وارد کنید. شما باید حتی اگر از پذیرفته شدن احساستان مطمئن نباشید هم نسبت به خودتان و عشقتان صادقانه رفتار کنید.

نظرات