اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم مصادره با نقش ها + عکس ها و داستان

0

فیلم مصادره : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم سینمایی مصادره  همراه با اسامی عوامل با بازی رضا عطاران،هومن سیدی،بابک حمیدیان و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم مصادره

این فیلم به کارگردانی مهران احمدی و با نویسندگی علی فرقانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی محصول سال ۱۳۹۶ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. این فیلم برای اولین بار در اسفند ۱۳۹۶ در سینما ها اکران شد و توانست مخاطبان زیادی را جذب کند.

خلاصه داستان

از دههٔ ۱۳۵۰ آغاز می‌شود و داستان یک کارمند ساواک به نام اسماعیل است که درگیر ماجراهایی می‌شود. او که کارمند اداره ساواک است با خرید بلیت بخت‌آزمایی برندهٔ اعانهٔ ملی می‌شود. او با پولی که برنده شده، ۵۰۰۰ متر زمین در عباس‌آباد خریداری و بر اثر سقوط شاه و انقلابِ ۱۳۵۷ مجبور به خروج از کشور می‌شود و وکالت زمین را به دوستش جلال می‌دهد و…

خلاصه داستان فیلم مصادره

اسامی بازیگران فیلم مصادره

رضا عطاران

زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است.

اولین حضور وی در تلویزیون در مجموعه بیداران آغاز شد، اما پیشرفت بازیگری او به همکاری با مهران مدیری در دو مجموعه پرواز ۵۷ و ساعت خوش مربوط می‌شود. وی نخستین کارگردانی خود را در برنامهٔ سیب خنده که برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته بود تجربه کرد. وی همچنین اولین حضور خود در سینما را در سال ۱۳۷۶ و در فیلم کلید ازدواج تجربه کرد.  او در سال ۱۳۸۹ در ورود آقایان ممنوع و اسب حیوان نجیبی است به ایفای نقش پرداخت و به‌واسطه بازی در این دو فیلم تندیس لبخند زرین و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد مراسم اختتامیهٔ دومین جشن لبخند آفتاب را به دست آورد. کارگردانی و بازیگری ایشان در خوابم می‌آد موجب شد او برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین کارگردان شود. در همان سال او در بی‌خود و بی‌جهت نیز بازی و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد را از انجمن منتقدان سینما دریافت کرد. به طور کلی ایشان آثار زیاد و جوایز زیادی را کسب کردند و همیشه در نظر مردم محبوب بوده اند.

رضا عطاران در فیلم مصادره

رضا عطاران در فیلم مصادره

هومن سیدی

زادهٔ ۸ آذر ۱۳۵۹ بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی است. پس از حضور در چندین فیلم، از جمله چهارشنبه‌سوری و یک تکه نان، او نخستین فیلمش آفریقا را کارگردانی کرد. او برای فیلم خشم و هیاهو  جایزه ویژه هیئت داوران جشنوارهٔ فیلم فجر را کسب کرد. مغزهای کوچک زنگ‌زده به نویسندگی او سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را کسب کرد. همچنین در سال ۱۴۰۱ برای ساخت جنگ جهانی سوم برندهٔ جایزهٔ بهترین فیلم بخش افق جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم ونیز شد. از دیگر آثار ایشان به عنوان بازیگر می توان به خط ویژه،پل خواب،مادری،طلا،تا ثریا،حیرانی،عاشقانه،قورباغه و… اشاره کرد.

بازیگران فیلم مصادره

دیگر عوامل

مدیر فیلمبرداری : مسعود سلامی ، طراح صحنه و لباس : اصغر نژاد ایمانی ، طراح گریم : نوید فرح مرزی ، مدیرصدابرداری : عباس رستگارپور ، جلوه های ویژه کامپیوتری : فرید ناظر فصیحی ، دستیاراول کارگردان و برنامه ریز : روزبه سجادی حسینی ، منشی صحنه : فائزه گرکانی ، جلوه های ویژه میدانی : آرش آقابیک ، مدیر تدارکات : امیر یمینی ، مدیر تبلیغات : حامد بارئی طبری ، تبلیغات فضای مجازی : آریان امیرخان ، عکاس : طاها آبیار ، مستند پشت صحنه : رضا رشیدی فر ، طراح لوگو : محمد روح الامین ، مدیر تولید : بهزاد هاشمی ، مشاورکارگردان : نرگس آبیار ، سرمایه گذار : سیدمحمد امامی ، جانشین تهیه کننده : سجاد پهلوان زاده.

نظرات