جدیدترین انواع مدل های انگشتر نقره زنانه و دخترانه ۱۴۰۱

0

” مدل انگشتر نقره زنانه ۱۴۰۱″، انگشتر نقره یکی از زیورآلات مورد علاقه خانم هاست که همیشه مورد توجه آنها بوده است. این انگشتر ها در انواع مدل ها و طرح های مختلفی تولید میشوند و تمام سلایق رو در بر میگیرند. اگر شما جز آن دسته از بانوانی هستید. که میخواهید انگشتر نقره زیبا و جذاب داشته باشید. بهتر است در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل های انگشتر نقره زنانه و دخترانه ۱۴۰۱ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

مدل انگشتر نقره زنانه 1401

راهنمای خرید

نخستین نکته ای که هنگام خرید انگشتر نقره باید به آن توجه کنید، جنس و کیفیت به کار رفته در ساخت این نوع از زیورآلات نقره ای می باشد. معمولا برای ساخت نقره جات از عیار ۹۲۵ استفاده می کنند در این عیار، ۹۲٫۵ درصد از فلز نقره با ۷٫۵ درصد مس ترکیب شده ‎است به همین دلیل به این نوع نقره، نقره ۹۲۵ هم گفته ‎می‎شود که فهم اصل بودن و یا تقلبی بودن آن می توان از راه های مختلفی اقدام کرد که البته بهترین این راه ها، انجام خرید از یک فروشگاه کاملا معتبر و خوشنام می باشد.

مدل جدید انگشتر نقره زنانه 1401

برای ساخت زیورآلات نقره، نمی‌توان از نقره خالص استفاده کرد. زیرا این فلز اگر با فلزات دیگر ترکیب نشود و خالص باشد، بافت نرم و شکننده‌ای دارد. بنابراین برای افزایش استحکام، این فلز را با فلزاتی دیگر مانند مس، کروم، نیکل، قلع و … ترکیب می‌کنند.

انگشتره نقره 1401

  نقره جزو فلزات گرانبها محسوب می شود و همیشه در کنار قیمت طلا و ارز و … بحث قیمت نقره نیز به میان می آید، بنابراین خرید نقره به هر صورتی نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.

جدیدترین انواع مدل های انگشتر نقره زنانه و دخترانه ۱۴۰۱

مدل انگشتر نقره زنانه 1401

هرچه از نقره‌ی بیشتری برای ساخت انگشتر استفاده شود، آسیب‌ پذیری و اکسید شدن آن نیز بیشتر شده. در نتیجه باعث زرد شدن انگشتر نقره می‌شود.

انگشتر زنانه

مدلهای جدید انگشترهای نقره نگین دار

گاهی با افزودن فلز ژرمانیوم به نقره، مقاومت آن را در برابر اکسید شدن افزایش می‌دهد. بنابراین باید توجه داشته باشید که هر زمان به واژه “نقره اصل” برخورد کردید. در نظر داشته باشید که منظور همان نقره با عیار ۵/۹۲% است.

انگشتر جدید نقره دخترانه 1401

عکسی از انگشتر نقره دخترانه ظریف و با کلاس

مدل انگشتر جدید نقره لاکچری 1401

مدل انگشتر نقره بند انگشتی ۱۴۰۱

انگشتر جدید نقره بدلی

مدل های جدید انگشتر رینگ نقره ای

انگشتر نقره 2022

نقره 1401

می انگشتر زیبای نقره 1401

جدیدترین انگشتر نقره

تصاویر انگشتر نقره زنانه 1401

نقره2022

با ما همراه باشید

نظرات