بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال تا صبح با نقش + عکس و خلاصه داستان

0

بازیگران سریال تا صبح با نقش عبارتند از: عسل بدیعی در نقش مستانه امیرحسین حسینی در نقش علی امین زندگانی در نقش سیاوش ستاره اسکندری در نقش شهرزاد اسامی بازیگران و عوامل و عکس و خلاصه داستان سریال تا صبح با عکس های جدید بازیگران را در ادامه ببینید.

سریال تا صبح

تا صبح یک مجموعهٔ تلویزیونی محصول سال ۱۳۸۵ ایران به کارگردانی مجید جوانمرد، محمدعلی باشه آهنگر، نویسندگی عباس نعمتی و تهیه‌کنندگی احمد میرعلائی که از شبکهٔ پنج سیما پخش شد. این مجموعه در ۲۹ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه شد و روایتی عاطفی از زندگی درهم‌تنیدهٔ چند جوان از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۵ را به تصویر می‌کشد.

این سریال به کارگردانی مجید جوانمرد، محمدعلی باشه آهنگر، نویسندگی عباس نعمتی و تهیه‌کنندگی احمد میرعلائی محصول سال ۱۳۸۵ در ژانر اجتماعی،درام و عاشقانه است. این سریال برای بار اول در شبکه پنج سیما پخش شد.

خلاصه داستان

چند جوان از دهه پنجاه است که یکی از این جوانان که در پیچ و تاب ماجرایی عاطفی، درگیر مسائل سیاسی می‌شود. او پزشک جوانی است که در مبارزات انقلابی شرکت فعال دارد…

خلاصه سریال تا صبح

اسامی بازیگران سریال تا صبح با نقش

بیوگرافی بازیگران سریال تا صبح

ستاره اسکندری

زادهٔ ۲۵ خرداد ۱۳۵۳ هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. شهرت وی بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی است که آن را از سال ۱۳۷۳ شروع کرده؛ به‌ویژه مجموعهٔ نرگس که بعد از درگذشت پوپک گلدره نقش «نرگس» را در آن بازی می‌کرد. او دو بار برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر زن از جشنوارهٔ تئاتر فجر برای بازی در نمایش‌های سعادت لرزان مردمان تیره‌روز  و هم‌هوایی شده‌است. از دیگر آثار وی می توان به مسافر ری،آقا یوسف،ملی و راه های نرفته اش،چپ راست،عشق گمشده،مرگ تدریجی یک رویا،زعفرانی،خاتون و… اشاره کرد.

بازیگران سریال تا صبح

ستاره اسکندری بازیگر سریال تا صبح

مجید مظفری

زاده ۲۲ بهمن ۱۳۲۹ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.وی برای بازی در فیلم مسافران برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برای بازی در فیلم‌های سگ‌کشی، جنگ نفت‌کش‌ها و سایه‌های هجوم کاندیدای بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر شده است. ایشان فیلم و سریال های بسیاری بازی کردند از جمله تفنگدار،گل مریم،بیا با من،وقتی همه خوابیم،خوب بد جلف،صدای صنوبر،سرزمین مادری،هم سایه و… اشاره کرد.

عوامل سریال تا صبح

دیگر عوامل

فیلمنامه: عباس نعمتی،منشی صحنه: مژگان قاضی زاده و نرجس ابراهیمی،دستیار صحنه: یلدا مایلی و رحیم منصوری،جلوه های ویژه: داوود رسولیان،تیتراژ : ساسان توکلی فارسانی
عکاس: داوود آتش افروز،تصویربردار: حسین اسدی و حسن علی اسدی،دستیار اول کارگردان: رضا ابوفاضلی و پوریا جاویدپور،مدیر برنامه ریزی: محسن اورنگ،جانشین تولید: مهدی ورپایی
پشتیبانی تولید: مهدی بشکوفه،مدیر تدارکات: امیر تجربه،ناظر کیفی: قاسم قدیانی،مدیر صدابرداری: کریم کاشانی،صدابردار: امیر پرتوزاده،طراح گریم: محسن بابائی،طراح هنری: اصغرنژاد ایمانی
مدیر تولید: محمد حسن نجم،صداگذاری و میکس: اکبر توکلی،تدوین: فریور رضایی،موسیقی: علیرضا کهن دیری،مدیر تصویربرداری: حسن اسدی و ناصر کلایه.

نظرات