بیوگرافی زنده یاد عسل بدیعی بازیگر و همسر و پسرش جانیار + خانواده و عکس درگذشت

1

زنده یاد عسل بدیعی (Asal Badiei) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی متولد ۱۳۵۶ اهل تهران است. او که بیشتر در تلویزیون و سینما فعالیت داشت، کمتر بر روی صحنه تئاتر دیده شده است. در ادامه ی این مطلب بیوگرافی کامل عسل بدیعی بازیگر و همسرش و پسرش جانیار و پدر و مادر و خواهرش و علت مرگش با عکس و سوابق هنری و فیلم شناسی و عکسها و ماجرای ازدواج و همسرش تا علت مرگ و درگذشت او می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی زنده یاد عسل بدیعی بازیگر و همسرش + عکسهای خانوادگی و فیلم شناسی

 

بیوگرافی زنده یاد عسل بدیعی بازیگر و همسر و پسرش جانیار + خانواده و عکس درگذشت

زنده یاد عسل بدیعی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی در ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. وی دانش‌آموخته علوم تغذیه از دانشگاه آزاد اسلامی است. او که بیشتر در تلویزیون و سینما فعالیت داشت، کمتر بر روی صحنه تئاتر دیده شده است.

 

سوابق هنری

بدیعی فعالیت حرفه‌ای خود را از سینما و با فیلم “بودن یا نبودن” در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. او در این فیلم، نقش دختری ایفای نقش می‌کند که با کمک قلبی که از یک پسر جوان دچار مرگ مغزی به او پیوند زده می‌شود از مرگ نجات می‌یابد.

بیوگرافی عسل بدیعی

حضور موفقش در این فیلم به حدی تأثیرگذار بود که تمامی اهالی سینما معتقد بودند که یک ستاره جدید در سینما ظهور کرده‌است. فیلم بعدی‌اش، دست‌های آلوده به کارگردانی سیروس الوند بود که در آن، در کنار ستاره‌های مشهور سینمای ایران یعنی هدیه تهرانی، امین حیایی و ابوالفضل پورعرب ایفای نقش می‌کرد.

زندگی شخصی عسل بدیعی

همچنین وی در یکی از آخرین کارهای خود در تله‌فیلمی با نام “به سلامت بانو” در نقش زنی به ایفای نقش پرداخت که دچار بیماری غیرقابل درمانی شده و تنها سه هفته بیشتر از عمرش باقی نمانده‌است.

او در سریال زمین انسان ها در نقش کیمیا ایفای نقش کرده است.

همسر عسل بدیعی کیست

عسل در سال ۱۳۷۹ با “فریبرز عرب نیا” که از همسر اول خود آتنه فقیه نصیری طلاق گرفته بود ازدواج کرد، بدیعی و فریبرز عرب نیا بعد از ۴ سال زندگی در سال ۱۳۸۳ از هم جدا شدند. ثمره این ازدواج، یک پسر به نام “جانیار” بود.

پسرش هم اکنون در سن جوانی بسر می برد و همراه پدرش فریبرز عرب نیا در خارج از کشور در حال تحصیل است.

عسل بدیعی و همسرش

 

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی * در دسترس عموم قرار دارد.

 

علت درگذشت و فوت عسل بدیعی

بدیعی در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ به حالت کما رفت و پس از انتقال به بیمارستان لقمان در روز ۱۲ فروردین (۱ آوریل ۲۰۱۳) دچار مرگ مغزی شد، در گزارش‌های اولیه خبرگزاری‌ها در مورد علت مرگ به مواردی همچون مسمومیت شدید دارویی، ایست قلبی و مشکلات تنفسی اشاره شده بود.

علت درگذشت عسل بدیعی

در واکنش به این اخبار رضا داوودنژاد همسر خواهر عسل بدیعی، مسمومیت دارویی را شایعه دانست و مشکل قلبی ناشی از دشواری تنفسی و در نهایت مرگ مغزی را سبب مرگ وی اعلام کرد اما هشت سال بعد از این ماجرا وی در برنامه تلویزیونی دلیل مرگ او را قصور پزشکی عنوان کرد که تمام مدارکش اثبات شده‌است. پیکر عسل بدیعی هجده فروردین از روبه‌روی تالار وحدت به سمت بهشت زهرا تشییع شد و در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد. ترانه‌ای نیز با نام «روزهای بی عسل» با صدای امیرمسعود و دکلمهٔ مریم حیدرزاده منتشر شده‌است

در همین رابطه بخوانید: ماجرای فوت عسل بدیعی به علت قصور پزشکی چیست

سریال و مجموعه های تلویزیونی

  • ششمین نفر (۱۳۹۰)
  • زمین انسان‌ها (۱۳۸۹)
  • تا صبح (مستانه) (۱۳۸۵)
  • و…

فیلم شناسی عسل بدیعی

 

فیلم های سینمایی

  • شیرین (۱۳۸۷)
  • هم‌خانه (۱۳۸۶)
  • سربلند (۱۳۸۵)
  • پروانه‌ای در مه (۱۳۸۴)
  • شمعی در باد (۱۳۸۲)
  • از صمیم قلب (۱۳۷۹)
  • هفت پرده (۱۳۷۹)
  • دست‌های آلوده (۱۳۷۸)
  • بودن یا نبودن (۱۳۷۷)
  • و…

 

دیگر عکسهای جدید عسل بدیعی

عکس کمیاب عسل بدیعی

عکس کمیاب عسل بدیعی

عکس کمیاب عسل بدیعی

عکس کمیاب عسل بدیعی

اختصاصی از:

مجله اینترنتی حرف تازه

با ما همراه باشید.

 

1 دیدگاه در “بیوگرافی زنده یاد عسل بدیعی بازیگر و همسر و پسرش جانیار + خانواده و عکس درگذشت

  1. حسین گفت:

    آفرین به محمد رضا شمس زاده

نظرات