معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم شیشلیک

1

فیلم “شیشلیک”، فیلمی ایرانی به کارگردانی محمد حسین مهدویان و همچنین تهیه کنندگی محمدرضا منصوری است. این فیلم در ژانر کمدی-اجتماعی در سال ۹۹ ساخته خواهد شد و به تازگی پیش تولیدش آغاز شده است. این فیلم که قرار بود زودتر از اینها فیلمبرداری اش آغاز شود، با شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و  قراراست به زودی مراحل ساختش آغاز شود. ”شیشلیک” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم شیشلیک

 

خلاصه داستان

هنوز جزئیاتی از داستان فیلم “شیشلیک” منتشر نشده است. اما این فیلم نسبت به فیلمهای گذشته محمدحسین مهدویان کاملا متفاوت خواهد بود. اثار قبلی این کارگردان جوان که بیشتر در ژانر سیاسی یا اجتماعی بوده است، این فیلم اولین کار کمدی وی است که در ان رضا عطاران حضور دارد.

کارگردان فیلم شیشلیک

حضور رضا عطاران مشهدی و نام “شیشلیک” غذای مشهدی ترکیب جذاب و جالبی در این فیلم خواهد بود. آخرین اثر مهدویان، فیلم “درخت گردو” با بابازی پیمان معادی، مینا ساداتی و مهران مدیری بود که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نیز حضور داشت و برنده جوایز مختلفی شد.

داستان فیلم شیشلیک

نکته حائز اهمیت درباره فیلم سینمایی “شیشلیک” بدون شک در همکاری دوباره مهدویان با “اول مارکت” است، شرکتی که سرمایه گذاری فیلم سینمایی “درخت گردو” را نیز در کارنامه خود می‌بنیند، این شرکت پیشتر سابقه همکاری با مهران مدیری در فیلم سینمایی “ساعت ۵ عصر” را تجربه کرده بود.

 

اسامی بازیگران فیلم شیشلیک

اسامی بازیگران فیلم شیشلیک

 

دیگر عوامل

کارگردان: محمدحسین مهدویان، نوسینده: امیرمهدی ژوله، فیلمبردار: هادی بهروز.

1 دیدگاه در “معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم شیشلیک

  1. محمد گفت:

    دیشب یه سکانس از فیلم برداری رو تو محل ما صورت می گرفت به صورت کاملا اتفاقی دیدیم،،
    نحوه رفتار عوامل فیلم بسیار تلخ زشت کریح
    نگاه از بالا به پایین به مردم،،
    تهمت به مردم ی که در محل حاضر بودن،،
    توهین به چند جوان که با چشم خودم دیدم
    در کل سالی که نکوست از بهار ش پیداست
    در کل به آقای مهدویان پیشنهاد می کنم عوامل شون رو یه برندار کنند..
    با تشکر

نظرات