بیوگرافی و عکس های میگوئل تکسیرا جانشین قلعه نویی در سپاهان

0

بیوگرافی و عکس های میگوئل تکسیرا جانشین قلعه نویی در سپاهان

بیوگرافی میگوئل تکسیرا سرمربی جدید پرتغالی سپاهان و همسرش را به همراه عکس های جدید شخصی و خانواده و سوابق و آمار باشگالهی و مهارت ها و سوابق سرمربیگری و بازیگنی فوتبالی و آیدی اینستاگرام وی را مجله حرف تازه مشاهده کنید

بیوگرافی و عکس های میگوئل تکسیرا جانشین قلعه نویی در سپاهان

بیوگرافی میگوئل تکسیرا

میگوئل تکسیرا زاده ۱۰ سپتامبر ۱۹۷۳ در پورتو کشور پرتغال، فوتبالیست اهل پرتغال و مدافع اسبق تیم ملی پرتغال و سرمی فوتبال است که حالا به عنوان سرمربی جدید تیم سپاهان در ایران البته موقت بعد از استعفای امیر قلعه نویی فعالیت میکند . او قبل از سرمربیگری بعنوان دستیار مربی مشغول بود.
دارای قد ۱۷۷ و در زمان بازیکنی فوبال در پست مدافع توپ میزد.

بیوگرافی و سوابق میگوئل تکسیرا سرمربی فوتبال و همسرش + اینستاگرام و زندگینامه

سوابق فوتبالی و آمار باشگاهی

فوتبال را بطور حرفه ای با تیم زادگاهش پورتو شروع کرد و تاکنون سالقه بازی در تیم هایی چون اولهاننزه، سالگیروش، فلگیراس، اونیائو، پورتو سانتنس
کامپیننس، کوارتیرنسو تیم ملی پرتغال را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده است

همسر میگوئل تکسیرا کیست

ایشان چند سال پیش ازدواج کرده و متاهل است و عکسی با همسرش در پروفایل اینستاگرامش موجود است

سوابق سرمربیگری در تیم های ایران

تکسیرا چندین سال است که با لیگ برتر ایران همکاری دارد و هدایت تیم های ایرانی را بر عهده داشته است. برای اولین بار، در سال ۲۰۱۶ هدایت تیم تراکتورسازی تبریز را بعنوان دستیار مربی بر عهده گرفت . او همچنین دستیار سرمربی تیم های تراکتور، ذوب‌آهن ، سپاهان ،باشگاه فوتبال سپاهان (موقت) بر عهده داشته است

اینستاگرام miguel-teixeira

اینستاگرام میگوئل تکسیرا

پیج شخصی سرمربی جدید سپاهان در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی زیر فعال است که میتوانید با فالو کردن تصاویر و مهارت و سابقه وی آشنا شوید.

miguelteixeira06

زندگینامه میگوئل تکسیرا سرمربی فوتبال سپاهان

سرمربی موقت سپاهان

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، میگوئل تکسیرا رسماً بعنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان معرفی شد تا بازی‌های پیش رو را هدایت کند.

منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه سپاهان به همراه سیدعلی پزشک سخنگوی باشگاه و لطفی از دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه باحضور در محل تمرین طلایی پوشان، میگوئل تکسیرا را رسماً بعنوان سرمربی تیم معرفی کردند.

در این جلسه، نیکفر ضمن تشکر از زحمات امیر قلعه نویی در طول دوفصل حضور در تیم سپاهان برای وی آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

وی خطاب به بازیکنان گفت: مذاکرات لازم با آقای تکسیرا انجام و به وی اختیاراتی داده شده است. قطعاً حمایت‌های لازم نیز از طرف باشگاه انجام خواهد شد.

نیکفر از بازیکنان خواست آنچه را که تا به اینجای کار اتفاق افتاده است فراموش کرده و با همدلی وتلاش بیشتر با تبعیت از دستورات میگوئل تکسیرا به موفقیت در دو بازی آینده بیاندیشند.

امیر قلعه نویی سرمربی سابق سپاهان بعد از باخت این تیم به استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از سمتش استعفا کرد.

نظرات