بیوگرافی و عکس های سولماز آقمقانی بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های سولماز آقمقانی بازیگر

بیوگرافی سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی (متولد ۱۴ خرداد ۱۳۶۳ تهران) بازیگر سینما ، تلویزیون است. سولماز آقمقانی بازیگری را با شرکت در کلاس های بازیگری و دریافت مدرک بازیگری به طور حرفه ای شروع کرد.

سولماز آقمقانی

شغل های آقمقانی از زبان خودش

تنها منبع درآمدم بازیگری نیست. از همان ابتدا خانواده ام می گفتند که تنها به بازیگری اکتفا نکن. به همین دلیل، من هم کار دیگری را در کنار بازیگری برای خودم فراهم کردم.
آقمقانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر به همراه یکی از دوستانم یک شرکت عمرانی دارم و بجز بازیگری فعالیت های بیزینسی هم انجام می دهم.

همسر سولماز آقمقانی

خبری از ازدواج و نامزدی سولماز اقمقانی توسط خود ایشان و رسانه ها تا بحال منتشر نشده است ولی در بعضی سایتها خبر ازدواج وی درج شده است.

سولماز آقمقانی

فیلم شناسی سولماز آقمقانی

وی تا کنون در فیلم‌هایی چون مسافر، کلانتر، زائر سرای ممتاز، وفا، سرنوشت، دیدار، سه در چهار، مادر زن سلام و بی اجازه به ایفای نقش پرداخته‌ است. وی همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی راه شب، ما فرشته نیستیم ، روزگار غریب و تعطیلات رویایی به ایفای نقش پرداخته‌ است.

ایشان به تازگی در سریال بی قرار به ایفای نقش پرداخته است.

سولماز آقمقانی

اظهارات آقمقانی درباره بازیگری

بسیاری از همکارانم همین معضل را دارند.قبل از پیش آمدن این وضعیت در سینما و تلویزیون، پیشنهادات زیادی داشتم، اما حالا این اتفاق کمتر می افتد.

متاسفانه عده ای به راحتی پا به عرصه سینما و تلویزیون می گذارند، در حالی که من ذره ذره پیش رفتم و دقیقا زمانی که کارم جان گرفت؛ وضعیت سینما و تلویزیون بهم ریخت.

اکثر بازیگران جوانی که این روزها در سینما و تلویزیون هستند، سرمایه به کار تزریق می کنند و در واقع پولی دریافت نمی کنند. سرمایه آنها هم باز نمی گردد؛ اما بعد از مدتی که در کارهای سینمایی و تلویزیونی جا افتادند، دستمزدی را دریافت می کنند که این دستمزد هم زیاد نخواهد بود.

عکس های سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی

نظرات