اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم پالتو شتری + خلاصه داستان

0

فیلم پالتو شتری : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های فیلم پالتو شتری همراه با اسامی عوامل با بازی سام درخشانی،بهاره کیان افشار،بانیپال شومون و… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم پالتو شتری

این فیلم به کارگردانی و نویسندگی مهدی علی‌میرزایی و تهیه‌کنندگی مجید شیخ انصاری محصول سال ۱۳۹۷ در ژانر کمدی،اجتماعی و خانوادگی است. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و قرار است به زودی از سینما اکران شود.

خلاصه داستان

این فیلم در مورد یک دانشجوی فلسفه است که یک پالتو از پدرش به ارث برده، که با پوشیدنش افکار وسوسه آمیز و موذیانه به سراغش می‌آید. «اگه دشمنید چرا اینقدر با هم می پرید؟ اگه دوستید چرا اینقدر به هم می پرید؟»

خلاصه فیلم پالتو شتری

اسامی بازیگران فیلم پالتو شتری

سام درخشانی

زادهٔ ۳۱ تیر ۱۳۵۴ تهران مجری، بازیگر سینما، و تلویزیون اهل ایران است. و در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. از دیگر اثار او می توان به دلباخته،خوب بد جلف،تگزاس،دشمن زن،آوای باران،پژمان،نابرده رنج،یاعت شنی،همسفر،قبله عالم،روز روزگاری مریخ و… اشاره کرد.

بازیگران فیلم پالتو شتری

سام درخشانی بازیگر اصلی فیلم پالتو شتری

بهاره کیان افشار

زاده ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ ترانه‌سرا، بازیگر، سینما و تلویزیون ایرانی است. وی بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۳۸۵ با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی کلاه پهلوی آغاز کرد. از دیگر آثار ایشان می توان به بارکد،رویای سهراب،سگ بند،نمور،گاهی به پشت سر نگاه کن،کلاه پهلوی،می خواهم زنده بمانم،عاشقنه و… اشاره کرد.

عوامل فیلم پالتو شتری

دیگر عوامل

نویسنده فیلمنامه و کارگردان: مهدی علی میرزایی، مدیر تولید: سجاد رحیمی،مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: حامد مختاری،مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی،صدابردار: مسیح سراج،طراح صحنه و لباس: حسین پیام سوری،طراح گریم: عباس عباسی،تدوین: محمد نجاریان،منشی صحنه: زهرا تحقیقی،عکاس: افرا شهباززاده،مدیر تدارکات: محمد ابراهیمی.

نظرات