زمان پخش و تکرار مسابقه مردان آهنین در نوروز ۱۴۰۳ [ساعت پخش تکرار]

0

زمان پخش و تکرار مسابقه مردان آهنین در نوروز ۱۴۰۳ [ساعت پخش تکرار]

پخش تکرار مسابقه مردان آهنین در نوروز ۱۴۰۳ همزمان از شبکه ورزش و شبکه سه هر روز از ساعت ۲۰ آغاز میشود و ساعت تکرار و بازپخش مردان آهنین ۱۴۰۳ روز بعد ۱ بامداد و ۳ بعد از ظهر خواهد بود. اجرای سری جدید مردان‌‎آهنین بر عهده علیرام نورایی می باشد.

بتازگی ویدیویی از پشت صحنه مسابقه مردان آهنین و قویترین مردان منتشر شده است که قرار بر این است بعد از ۷ سال وقفه در پخش این برنامه در ایام نوروز ۱۴۰۳ روی آنتن شبکه ورزش و شبکه سه برود. زمان پخش مردان آهنین در نوروز ۱۴۰۳ و ساعت تکرار و بازپخش از شبکه ورزش و شبکه سه را از مجله حرف تازه می خوانید

زمان پخش و تکرار مسابقه مردان آهنین در نوروز ۱۴۰۳ از شبکه ورزش

زمان پخش مردان آهنین ۱۴۰۳ همراه با ساعت تکرار

مسابقه مردان آهنین یا قویترین مردان قرار است بعد از ۷ سال وقفه در ایام نوروز ۱۴۰۳ با اجرای علیرام نورایی روی آنتن شبکه سه و شبکه ورزش برود. این مسابقه یکی از پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی در عید نوروز بود که بنا به دلایلی متوقف شد و حالا دوباره بعد از ۷ سال فاصله در ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ مجددا پخش خواهد شد. مردان اهنین که در حال حاضر در جزیره کیش برگزار می‌شود، قرار است در ۱۵ قسمت و در ایام نوروز از شبکه ورزش صداوسیما پخش شود.

جزئیات پخش

مسابقه تلویزیونی مردان آهنین که در سال‌های نه چندان دور یکی از پایه‌های ثابت برنامه‌های تلویزیونی صداوسیما در ایام نوروز بود، امسال یک بار دیگر در لیست پخش قرار گرفته است.

گفتنی است برنامه مردان آهنین یکی از مسابقه‌های ورزشی تلویزیونی بوده که سالهای گذشته در عید نوروز پخش می‌شد و حالا مجدداً از ۱فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ بر روی آنتن شبکه ورزش و شبکه سه می‌رود. پیشتر فقط از شبکه ۳ تلویزیونی پخش می‌شد و حالا سری جدید این برنامه از شبکه ورزش قرار است پخش شود فرامرز خود نگاه مجری سال های قبل مردان آهنین بود و حالا آقای نورایی در فصل جدید به عنوان داور حضور دارد.

مردان اهنین یا قوی‌ترین مردان ایران یک مسابقه ورزشی تلویزیونی برای انتخاب قوی‌ترین مرد ایران و اعزام آنها به مسابقات جهانی بود، که در سال‌های ۱۳۷۷، ۱۳۸۰، از ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۱ و ۱۳۹۷ از شبکه ۳ سیما پخش شده‌است.

ایده اولیه این برنامه توسط امید محمدیان امیری (رئیس سابق کنفدراسیون قوی‌ترین مردان آسیا) شکل گرفت و نخستین دوره این مسابقات تحت عنوان قوی‌ترین مردان ایران در سال ۱۳۷۷ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی وی برگزار شد.

مسابقاتی که به صورت هفتگی و طی ۲۶ هفته از شبکه سوم سیما پخش شد و با قهرمانی محراب فاطمی خاتمه یافت. داور اصلی این برنامه فرامرز خودنگاه بود، که عبدالله فلاحتی‌نژاد (۱۳۸۰–۱۳۸۳)، مهدی فاطمی (۱۳۸۴–۱۳۸۵)، محراب فاطمی (۱۳۸۶–۱۳۸۸) و علی داداشی (۱۳۸۹) به عنوان داوران کمکی با او همکاری می‌کردند. اجرای این مسابقه را محمدرضا فتاح‌حسینی (۱۳۷۷ و ۱۳۹۷)، رضا جاودانی (۱۳۸۰–۱۳۸۵ و ۱۳۸۷–۱۳۸۹)، جواد مولانیا (۱۳۸۶) و محمدامین نبی‌اللهی (۱۳۹۰–۱۳۹۱) بر عهده داشته‌اند.

نظرات