اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سه پنج دو + خلاصه داستان

0

“سه پنج دو″، سریال ایرانی به نویسندگی و کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی عزیز علیزاده و محمدعلی جناغی است. این سریال محصول سال ۱۳۹۰ و در ژانر کمدی و اجتماعی ساخته شده است. سریال سه پنج دو که اولین بار در  ۹۱ از شبکه سوم پنج سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر در ایام ماه رمضان ۱۴۰۰ بر روی آنتن صدا وسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سه پنج دو + خلاصه داستان

 

خلاصه داستان

سریال “سه پنج دو” روایتگر ماجراهای “حشمت سوری” است که از فوتبال متنفر است و بعد از فوت عمویش تمام اموال او بهش می رسد، او با مشورت پسرش برای پول در آوردن یک تیم فوتبال (آذرخش) می خرد و مدیرعامل باشگاه می شود و پسرش را سرپرست باشگاه می کند.

داستان سریال سه پنج دو

او با حقّه های دربندی مشاورش و دلال فوتبالی بیشتر ثروت بادآورده اش را از دست می دهد و دخترش با “سیاوش رستمی” و پسرش با “شایسته” دختر دربندی ازدواج می‌کنند.

 

اسامی بازیگران سریال سه پنج دو

اسامی بازیگران سریال سه پنج دو

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: حسین سهیلی زاده، تهیه کننده: عزیز علیزاده و محمدعلی جناغی، نویسنده: سعید جلالی، عکاس: شکوفه هاشمیان، منشی صحنه: آتوسا شاه سیاه، مدیر تدارکات: پرویز کاظم لو، تیتراژ: علی اشکان – رسول رسولیان، روابط عمومی و مشاوره ورزشی: آرش ظلی پور، جانشین تولید: ابوالفضل کوه میشی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امیر سلیمانی، مدیر تولید: نعمت الله یمینی، طراح چهره پردازی: محمدرضا قومی، صدابردار: مهدی آزادی، خواننده: علی لهراسبی، آهنگساز: آرمان موسی پور، تدوین و صداگذاری: امین عابدی، مدیر تصویربرداری: سهیل نوروزی، جانشین تهیه: عزیز علیزاده.

 

نظرات