بیوگرافی فیاض میرابیان قهرمان شیرجه همسر سمیرا زرگری + خانواده و عکس ازدواج

1

بیوگرافی فیاض میرابیان قهرمان شیرجه همسر سمیرا زرگری + خانواده و فیلم ازدواج

بیوگرافی و سوابق و عکس های فیاض میرابیان ملی پوش شیرجه ایران و همسرش سمیرا زرگری از خواستگاری تا ازدواج با سمیرا زرگری + خانواده و عکس های اینستاگرامی و شخصی فیاض میرابیان قهرمان شیرجه و پیج اینستاگرام و سن و قد و محل تولد فیاض میرابیان اهل کجاست و زندگی شخصی و خانوادگی و پدر و برادرانش را همراه با سوابق ورزشی و افتخاراتش در این بخش از مجله حرف تازه دانلود کنید.

بیوگرافی فیاض میرابیان قهرمان شیرجه همسر سمیرا زرگری + خانواده و عکس ازدواج

بیوگرافی فیاض میرابیان

فیاض میرابیان, (Fayaz mirabian) قهرمان شیرجه و ورزشکار تیم ملی شیرجه ایران متولد دهه ۶۰ در همدان است، او که دارنده ۳ مدال برنز آسیا بوده و افتخارات متعددی برای کشورمان کسب کرده، در رقابت های اسکی آلپاین بین المللی ترکیه ۲۰۲۱ از سمیرا زرگری مربی اسکی آلپاین به سبک اروپایی خواستگاری کرد و جواب مثبت گرفت.

او فرزند داریوش میرابیان اسطوره ورزش کشتی و شبرجه همدان است.

بیوگرافی فیاض میرابیان عضو تیم ملی شیرجه ایران

خانواده و زندگی شخصی

فیاض میرابیان در خانواده اهل ورزش به دنیا آمده و پدر و سه برادرش دیگر نیز در رشته شیرجه فعالیت دارند و تاکنون مدال های متعددی را برای کشور به دست آوردند. وی فرزند داریوش میرابیان مربی و ورزشکار فقید کشتی و شیرجه همدان است و سه برادرش عادل و فائز و قائم نیز تاکنون مدال های شیرجه را برای کشورمان در تیم ملی شیرجه ایران کسب کردند

داریوش میرابیان و عادل میرابیان چندی پیش به رحمت خدا رفتند.

اینستاگرام فیاض میرابیان

سوابق ورزشی

این ورزشکار تیم ملی شیرجه ایران، فعالیت ورزشی را از کشتی آغاز کرده و سپس وارد رشته شیرجه شد. او همچنین در دیگر رشته های ورزشی نظیر تكواندو، اسكی، شنا و كشتی نیز کار کرده است.

ایشان دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکترا می باشد که از ورزشکاران با اخلاق و با سواد و بسیار مودب جامعه ورزشی همدان است.

مرحوم داریوش میرایان درباره فرزندانش گفته: فرزندانم از كشتي پهلواني كه ريشه در خانواده ما دارد به مدال هاي شيرجه آسيا رسيدند.
كشتی پهلوانی از گذشته تا به امروز در پوست و خون خانواده میرابیان جریان دارد و اگر فرزندانم به افتخارات ورزش رسیدند به خاطر منش پهلوانی، روحیه مبارزه و اعتماد به نفس بالا بوده است.

عکس های فیاض میرابیان قهرمان شیرجه

وی كه دارای چهار فرزند به نام های عادل، فائز، قائم و فیاض میرابیان است، اظهار داشت: فعالیت رسمی خانواده میرابیان در رشته شیرجه ابتدا توسط زنده یاد عادل میرابیان انجام شد و وی توانست اولین مدال شیرجه بعد از انقلاب اسلامی را برای كشورمان كسب كند.

وی اضافه كرد: دیگر فرزندانم نیز چندین دوره قهرمان مسابقات شیرجه آسیا و بازی های آسیایی شدند و به خاطر استعدادی كه داشتند ترجیح دادم در این رشته به قهرمانی خود ادامه بدهند.

اینستاگرام فیاض میرابیان

صفحه اینستاگرام وی با نشانی fayaz.mi7 در دسترس عموم قرار درارد که میتوانید تصاویر و عکس های جدید بیشتری از ایشان را در پیج شخصی اش ببینید.

خواستگاری و ازدواج با سمیرا زرگری

رقابت های اسکی آلپاین بین المللی ترکیه به پایان رسید و قهرمانی عاطفه احمدی و خواستگاری از سمیرا زرگری پای سکوی اهدای مدال از اتفاقات جالب این رقابت‌ها بود.

اتفاق جالب و احساسی در حاشیه مراسم اهدای مدال عاطفه احمدی، برای سمیرا زرگری مربی شاخص اسکی ایران و مربی عاطفه احمدی رخ داد. سمیرا زرگری برای اهدای مدال به سمت سکو فراخوانده شد، مدال قهرمانان را بر گردن آنها آویخت و سپس به درخواست عاطفه احمدی کنار او روی سکوی نخست قرار گرفت. در این زمان، فیاض میرابیان عضو تیم ملی شیرجه ایران به سمت سکو رفت و با زانو زدن و اهدای حلقه از او خواستگاری کرد و سمیرا زرگری نیز این درخواست و حلقه خواستگارش را پذیرفت.

سمیرا زرگری مربی اسکی آلپاین قبلا یک بار ازدواج کرده و بعد از درگیری و دعوای مفصل بر سر ممنوع الخروحی در مسابقات اسکی از همسر اولش جدا شد و حالا به تازگی با این ورزشکار نامزد کرده است.

1 دیدگاه در “بیوگرافی فیاض میرابیان قهرمان شیرجه همسر سمیرا زرگری + خانواده و عکس ازدواج

  1. سیمین گفت:

    دعا میکنم خوشبخت شین بچه‌ها.
    و راستی، بازم برای ایران مدال بیارین.

نظرات