دانلود کامل سریال بی نشان قسمت ۳۲ سی و دوم و با کیفیت عالی +پخش آنلاین

0

دانلود کامل سریال بی نشان قسمت ۳۲ سی و دوم سریال بی نشان قسمت ۳۲ با پخش انلاین از تلوبیون و شبکه سه سیما در ادامه ببینید که امشب یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۰:۴۵ از تلویزیون پخش میشود:

قسمت سی و دوم سریال بی نشان

دانلود کامل سریال بی نشان قسمت ۳۲ سی و دوم و با کیفیت عالی +پخش آنلاین

لینک های دانلود بعد از پخش قسمت ۳۲ سی و دوم سریال بی نشان اضافه شد

امشب ۳ مهر ۱۴۰۱ قسـمت سی و دوم سریال بی نشان (قسمت ۳۲) از شبکه سه سیما حوالی ساعت ۲۰:۴۵ پخش میشود که میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار آن را در تلوبیون و آپارات و شبکه ۳ ببینید:

لینک پخش آنلاین قسمت سی و دوم سریال بی نشان :

سریال بی نشان به کارگردانی راما قویدل برای پخش از شبکه سه سیما آماده شده است.

سریال «بی‌نشان» یکی از جدیدترین سریال های تلویزیونی است که به نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه، کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی در بیش از ۳۰ قسمت از جمعه ۲۱ مرداد در شبکه سه سیما پخش خواهد شد

فیلمبرداری سریال تلویزیونی «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل با بازی مجید واشقانی آغاز شد.

سریال تلویزیونی «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل، نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی در روزهای آخر هفته در منطقه غرب تهران جلوی دوربین رفت.

با شروع فیلمبرداری این پروژه، مجید واشقانی و نیلوفر پارسا ۲ بازیگری بودند که جلوی دوربین فرشاد گل‌سفیدی رفتند. این سریال دارای چند نقش اصلی با بازی بازیگران مطرح تلویزیون و سینما است که به زودی آنها نیز جلوی دوربین می‌ روند.

گفتنی است با شروع فیلمبرداری سریال بی نشان، مجید واشقانی و نیلوفر پارسا ۲ بازیگری بودند. که جلوی دوربین فرشاد گل‌سفیدی رفتند. این سریال دارای چند نقش اصلی با بازی بازیگران، مطرح تلویزیون و سینما است که به زودی آنها نیز جلوی دوربین می‌روند.

در این سریال تلویزیونی پرویز فلاحی‌ پور، نیوشا ضیغمی ، قاسم زارع، مجید واشقانی ، مریم کاویانی ، نیلوفر پارسا ، رضا توکلی ، حسن اسدی و … بازی کرده اند. بازگشت نیوشا ضیغمی به تلویزیون با سریال «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل از جمعه ۲۱ مردادماه روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.سریال بی‌نشان با هنرنمایی نیوشا ضیغمی از امشب روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

نظرات