دانلود کامل سریال نجلا ۲ قسمت ۳۴ سی و چهارم فصل دوم با کیفیت عالی+ پخش انلاین

0

دانلود کامل سریال نجلا فصل ۲ قسمت ۳۴ فصل دوم سریال نجلا ۲ قسمت ۳۴ سی و چهار با پخش انلاین از شبکه صدا و سیما تلوبیون و شبکه ۳ سیما در ادامه ببینید که امشب  جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ از شبکه ۳ تلویزیون میشود:

 دانلود کامل سریال نجلا 2 قسمت 34 سی و چهارم فصل دوم با کیفیت عالی+ پخش انلاین
دانلود کامل سریال نجلا ۲ قسمت ۳۴ سی و چهارم فصل دوم با کیفیت عالی+ پخش انلاین

قسمت جدید (۳۴ فصل دوم نجلا) امشب جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰ پخش می شود را منتشر می کند که ضمن پخش و تماشای آنلاین این مجموعه می توانید به دانلود سریال نجلا ۲ فصل دوم قسمت ۳۴ (سی و چهار) با کیفیت عالی و حجم کم بپردازید.

قسمت ۳۴ فیلم سریال نجلا ۲ را با لینک مستقیم و کیفیت عالی انلاین تماشا کنید

جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ قسمت ۳۴ سریال نجلا ۲ فصل دوم نجلا (قسمت ۳۴) سی و چهارم فصل دوم شبکه سه سیما حوالی ساعت ۲۰ پخش میشود که میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار و بازپخش آن را ببینید:

پخش آنلاین قسمت ۳۴ نجلا ۲ الان تماشا کنید:

فصل دوم مجموعه نجلا ٢ با حاضر شدن هنرپیشگان پیشین و چند هنرپیشه تازه و ایفای محیا دهقانی در کاراکتر نجلا به جای سارا رسول زاده می باشد.
فصل دوم مجموعه نجلا به غیر از پخش نوروزی در ماه رمضان ۱۴۰۱ هم از شبکه سه روی آنتن رفته و تا ماه رمضان نیز ادامه داشته است که ساعت پخش و بازپخش فصل دوم نجلا در ماه مبارک رمضان سال جاری پس از افطار و اذان مغرب می باشد.

مجموعه نجلا ٢ ساخته خیرالله تقیانی پور و با تهیه‌کنندگی سعید سعدی با ایفای بازیگرانی از جمله :
حسام منظور و آزیتا حاجیان در ۴٠ قسمت برای ایام نوروز ۱۴۰۱ و همچنین ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود .

پخش این مجموعه از روز یکم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و تا ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

تصویربرداری فصل دوم مجموعه نجلا ساخته خیرالله تقیانی پور و با تهیه‌کنندگی سعید سعدی از اول تابستان ۱۴۰۰ شروع شده بود و در لوکیشن های گوناگون از جمله : جنوب تهران، آبادان، خرمشهر، زندان و چندی از شهرهای کشور عراق مثل :کربلا ساخته شده است.

نظرات