تصاویر و تیپ بازیگران سریال یاغی در شیراز +حواشی و حرکت های جنجالی

0

تصاویر و تیپ بازیگران سریال یاغی در شیراز مرداد ۱۴۰۱ +حواشی و حرکت های جنجالی

تصاویر و مدل لباس بازیگران سریال یاغی در شیراز با حواشی جنجالی بازیگران و هنرمندان سینمای ایران در اکران عمومی سریال یاغی از مدل لباس تا جنجال ها با حضور طناز طباطبایی و پارسا پیروزفر و علی شادمان تا عوامل مجموعه تا حرکات بازیگران سریال یاغی با باردیگاردهای مخصوص در حرف تازه مشاهده کنید.

بازیگران سریال یاغی در شیراز

عکسهای بازیگران سریال یاغی در شیراز

به گزارش مجله حرف تازه، با تصمیم عوامل سریال یاغی، مراسم اکران عمومی این سریال پرطرفدار در سالن هنر شهر آفتاب شیراز برگزار شد و مردم استقبال بی نظیری از بازیگران و عوامل مجموعه به عمل آوردند. حضور بازیگران سریال یاغی همراه با بادیگاردهای مراسم محل برگزاری جلوه خاصی به آن داده بود. اما حواشی و جنجال های حاضران در مراسم بحث برانگیز بود، از کَفِته گفتن علی شادمان بازیگر نقش جاوید در یاغی یا صدا کردن امیر جعفری با نام اسی قلک و … این حواشی به دلیل علاقه و عشق بینندگان به این سریال است که اینروزها ترند شده و رکورد بازدید را در شبکه خانگی شکسته است.

عکسهای بازیگران سریال یاغی در شیراز

این مجموعه به کارگردانی محمد کارت کارگردان جنجالی شنای پروانه ساخته شده و با بازی پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی و علی شادمان در نقش های اصلی به اوج رسید و باعث شد تا یکی از پربیننده ترین سریال های اخیر تبدیل شود. پارسا پیروزفر در اولین تجربه حصور در شبکه نمایش خانگی خودش درخشید و علی شادمان نیز این روزها به ستاره سینما تبدیل گشته است.

استایل طناز طباطبایی در اکران یاغی

استایل طناز طباطبایی در اکران مردمی یاغی در شیراز

استایل پارسا پیروزفر در اکران مردمی یاغی در شیراز

استایل پارسا پیروزفر در اکران مردمی یاغی در شیراز

تیپ و استایل علی شادمان در اکران یاغی در شیراز

حضور بازیگران سریال یاغی در اکران مردمی شیراز

عکس بازیگران سریال یاغی در شیراز

تصاویر و تیپ بازیگران سریال یاغی در شیراز مرداد 1401 +حواشی و حرکت های جنجالی

محمد کارت کارگردان سریال یاغی

تصاویر و تیپ بازیگران سریال یاغی در شیراز مرداد 1401 +حواشی و حرکت های جنجالی

سریال یاغی که این روزها حسابی ترند شده، سریالی است که به صورت هفتگی روزهای پنج شنبه ساعت ۸ صبح از طریق پلتفرم فیلیمو منتشر می شود. نویسنده سریال یاغی پدرام‌ پورامیری، حسین دوماری و کارگردان آن محمد کارت است که برای ساخت این سریال ایده اصلی را از رمان «سالتو» برداشت کرده اند.

عکس جدید علی شادمان

نظرات