معرفی و خلاصه داستان فیلم (قطار آن شب) +اسامی و بیوگرافی بازیگران و نقد

0

“قطار آن شب″، فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا قطبی و به تهیه کنندگی بهروز رشاد با بازی افشین هاشمی,سیامک صفری,مریم بوبانی,بهناز نادری,بهرام شاکری اسدی,آیلین رشیدیان و تعدادی بازیگر جوان است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۷ و در ژانر درام و کودک و نوجوان ساخته شده است. فیلم قطار آن شب که به تازگی اکرانش به پایان رسیده است، قرار است به زودی بر روی شبکه نمایش خانگی برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی و خلاصه داستان فیلم (قطار آن شب) +اسامی و بیوگرافی بازیگران و نقد

 

خلاصه داستان

فیلم “قطار آن شب” روایتگر ماجراهای یک دختربچه ای است که قول یک خانم نویسنده ای را که در قطار با او آشنا شده است، آنقدر جدی می گیرد که مدت ها در انتظار تلفن و دیدار مجدد اوست.

خلاصه داستان فیلم قطار آن شب

این موضوع برای نویسنده بدقول، فقط دستمایه نوشتن یک داستان جدید می شود و خیال و واقعیت درهم می آمیزد. تلاش دختربچه برای رهایی از دلتنگی ها و کابوس و همچنین کمک های پدر، ناشر نویسنده و مسئول ایستگاه قطار-که خودش سوژه قبلی خانم نویسنده بوده است-حوادث تازه ای را رقم می زند.

 

اسامی بازیگران فیلم قطار آن شب

اسامی بازیگران فیلم قطار آن شب

 

دیگر عوامل

کارگردان: حمیدرضا قطبی، تهیه کننده و مجری طرح: بهروز رشاد، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: واحیک خچوویان، دستیار تهیه: میثم صانعی، نویسنده: بهروز رشاد و حمیدرضا قطبی بر اساس رمانی از احمد اکبرپور، مدیر فیلمبرداری: محمدرسولی، تدوین: حسن حسندوست، طراح صحنه: هومن معصومی، طراح چهره‌پردازی: ناهید علامی، صدابردار: حسین بشاش، منشی صحنه: هدیه نصیری، عکاس: بهروز صادقی، مدیر تدارکات: داوود ناظمی، محصول شرکت سینمائی کارن فیلم.

 

نظرات