نکات کلیدی در خرید انواع مبلمان و میز ناهارخوری

0

خرید انواع مبلمان و میز ناهارخوری و هماهنگ شدن این دو وسیله با یکدیگر یکی از مسائلی است که خرید آنها توسط بانوان ایرانی حائز اهمیت بوده و به یکی از دغدغه های آنان در چیدمان و دکوراسیون منزل تبدیل شده است.

علاوه بر این نیز خرید انواع اکسسوری های چوبی که با انواع مبلمان و میز ناهارخوری ست باشند به این نگرانی می افزاید که برای رفع آن ابتدا بایستی با انواع سرویس های مبلمان و جنس آنها آشنایی پیدا کرد.

به همین منظور در این مقاله از شرکت بهکار چوب سعی داریم تا تمامی مواردی که هنگام خرید انواع مبلمان و میز ناهارخوری باید به آنها دقت شود را عنوان کنیم.

ابتدا به معرفی انواع مبلمان و سبک های طراحی و ساخت آنها می پردازیم که شامل دسته های زیر می باشند:

  • مبلمان استیل
  • مبلمان راحتی
  • مبلمان سلطنتی
  • مبلمان مصری
  • مبلمان کلاسیک
  • مبلمان فرانسوی
  • مبلمان طرح ال
  • مبلمان طرح چستر

هر کدام از این سبک های مبلمان دارای طراحی های ویژه خود هستند که در هنگام خرید از فروشگاه بهکار چوب می توانید میز ناهارخوری ست با آنها را سفارش دهید.

 انواع مبلمان و میز ناهارخوری

مبلمان چوبی تارا، محصول شرکت بهکارچوب دارای ۷ سال ضمانتنامه کتبی

ویژگی هایی که باید در هنگام خرید انواع مبلمان و میز ناهارخوری و ست کردن آنها در نظر بگیرید عبارتند از:

  • رنگ بدنه‌

برای ست کردن مبلمان و میز ناهارخوری بایستی به رنگ بدنه و صندلی های آن دقت شود که در این مورد بهتر است با رنگ پایه های مبلمان ست و هماهنگ باشد.
در صورتی که امکان خرید میز ناهارخوری متناسب با رنگ پایه مبل وجود نداشت پیشنهاد می شود که طیف رنگی خنثی و یا مشابه با رنگ پایه های مبل را انتخاب کنید.

انواع مبلمان و میز ناهارخوری

میز ناهارخوری لیان، محصول شرکت بهکارچوب دارای ۷ سال ضمانتنامه کتبی

  • رنگ پارچه

هنگامی که قصد خرید مبلمـان و میز ناهارخوری ست را دارید بایستی به ترکیب تناژ رنگی پارچه های مبلمـان و صندلی های میز ناهارخوری نیز دقت نمایید تا هماهنگی و زیبایی ست مبلمـان و میز ناهارخوری آن بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و دیده شود.

در این مورد هر چه قدر طرح، نقش، رنگ و سبک پارچه صندلی های ناهارخوری و مبل و همچنین رنگ پرده ها و فرش ها به یکدیگر نزدیک باشند بهتر و مناسب تر خواهد بود.

  • جنس بدنه

در هنگام خرید مبلـمان و ست ناهارخوری آن، توجه به جفت بودن جنس بدنه این وسایل از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ به عنوان مثال در صورتی ک مبلمـان خود را از مدل چستر انتخاب کرده باشید و پایه های آن از نوع فلزی باشد بهتر است که بدنه میز ناهارخوری نیز از جنس فلز بوده و در ساخت آن از چوب استفاده نشده باشد.

خوب است بدانید یکی از ویژگی های مهمی که در خرید انواع مبلـمان و میز ناهارخوری بایستی به آن توجه شود تعداد نفرات و ابعاد آن است که می‌ تواند بر اساس سلیقه و نظر خریدار انتخاب گردد.

البته در این مورد ابتدا بایستی ابعاد و متراژ منزل و مکان انتخابی در نظر گرفته شود.

در صورتی که تمایل دارید میز ناهارخوری مناسب برای پذیرایی از مهمان را خریداری کنید پیشنهاد می کنیم که ست های ۱۰ تا ۱۲ نفره را انتخاب و خریداری نمایید؛ در غیر این صورت می توانید مدل های ۲، ۴، ۶ و ۸ نفره را برای اعضای خانواده انتخاب کرده و سفارش دهید.

  • قیمت مبلمان و میز ناهارخوری

قیمت خرید انواع مبلـمان و میز ناهارخوری به عوامل مختلفی بستگی دارد که البته پیشنهاد می شود خرید آنها به شکل یک جا و با هم صورت بگیرد تا علاوه بر مقرون به صرفه بودن امکان انتخاب طرح و مدل هر کدام از آنها طبق سلیقه و نظر خریدار وجود داشته باشد.

لازم است بدانید که نوع جنس انواع مبلمـان و میز ناهارخوری یکی از عواملی مهم تاثیرگذار بر قیمت خرید آنها می باشد که در ادامه به توضیح مختصری از هر کدام می پردازیم.

  • جنس چوب

یکی از بهترین گزینه ها برای بدنه مبلمـان و میز ناهارخوری چوب است که البته دارای قیمت بیشتری بوده و علت آن نیز بالا بودن قیمت انواع چوب های مختلف از جمله: راش، روس، گردو و… می باشد.

  • جنس ام دی اف

ام‌ دی‌ اف علاوه بر داشتن قیمت بالا دارای طرح ها و رنگ بندی های متنوع است که با هر سلیقه ای متناسب خواهد بود.

انواع مبلمان و میز ناهارخوری

  • جنس پلیمری

جالب است بدانید که جنس پلیمر در ساخت انواع مبـلمان و میز ناهارخوری برای مکان هایی همچون رستوران ها و تالارها مناسب می باشد و در دکوراسیون داخلی منازل کاربرد و محبوبیت ندارد.

  • جنس فلزی

مبلـمان ساخته شده از فلز یکی از پر طرفدارترین ها در میان خریداران است که می توان از آن علاوه بر دکوراسیون منازل در رستوران ها و کافی شاپ ها نیز استفاده کرد.

توجه داشته باشید در زمان خرید مبلـمان و میز ناهارخوری، صندلی ها و پایه های آنها نامتقارن و ناموزون نباشند و به صورت کاملا تراز بر روی زمین قرار بگیرند؛ در غیر این صورت می بایست از خرید آنها اجتناب شود.

نظرات