اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بدون شرح با نقش + خلاصه داستان

0

سریال بدون شرح : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های سریال بدون شرح همراه با اسامی عوامل با بازی فتحعلی اویسی،امیر جعفری،مریم سعادت و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال بدون شرح

این مجموعه به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه کنندگی محمد کاشانی محصول سال ۱۳۸۰ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. این سریال برای بار اول از شبکه سه در سال ۱۳۸۱ پخش شد و بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفت. نگارش فیلمنامه این سریال طنز که به شهر قشنگ نیز شهرت دارد، در ۱۰۸ قسمت بر عهده ی سروش صحت بوده است.

خلاصه داستان

چند نفر کارمند در یک هفته نامه به نام شهر قشنگ که مالک آن کیومرث کاووسی است کار می کنند.این هفته نامه شامل کارکنانی است اکثر این اعضا نسبت فامیلی به یکدیگر دارند.هر قسمت این داستان شامل اتفاقاتی است که رخ می دهد و این اتفاقات در قالب یک داستان خنده دار به نمایش گذاشته می شود و معمولاً آن داستان در همان قسمت تمام می شود …

خلاصه سریال بدون شرح

اسامی بازیگران سریال بدون شرح

امیر جعفری

زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. همسر او ریما رامین‌فر از بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر است.او تا به حال پنج بار از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شده‌است. وی بازیگری در سینما را در سال ۱۳۸۰ و با بازی در فیلم نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ آغاز کرد.از دیگر آثار ایشان می توان به بی پولی،نفوذی،زاپاس،سگ بند،روز ششم،من یک مستاجرم،زیر هشت،چک برگشتی،شهرزاد،یاغی،جیران و… اشاره کرد.

بازیگران سریال بدون شرح

امیر جعفری بازیگر نقش اول سریال بدون شرح

لیلی رشیدی

زادهٔ ۳۱ تیر ۱۳۵۲ بازیگر ایرانی است. او با مجموعهٔ تلویزیونی قصه‌های تابه‌تا در دهه هفتاد خورشیدی که برای کودکان ساخته شده بود شناخته شد. وی فرزند داوود رشیدی و احترام برومند و همچنین خواهرزاده مرضیه برومند است. نیما بانکی بازیگر و کارگردان تبلیغاتی، همسر پیشین لیلی رشیدی بود. او یک فرزند پسر به نام سینا دارد.از جمله آثار او می توان به عرق سرد،خوک،سرنخ،آب پریا،مردم معمولی و… اشاره کرد.

عوامل سریال بدون شرح

دیگر عوامل

نویسنده فیلمنامه: سروش صحت،طراح صحنه و لباس: فروزان جلیلی فر،طراح نور: منوچهر شمسایی،مدیر نورپردازی: نقی وارسته،طراح گریم: مریم شکرایی،تصویربرداران: زین الدین علامه و محمدرضا کاظمی،مدیر صدابرداری: رضا کشاورز،موسیقی: حمیدرضا صدری،بازیگران: فرهاد آئیش،عکاس: محمد فوقانی،خواننده تیتراژ: علیرضا اویسی

نظرات