بیوگرافی محمد روشنفکر (ممد) چهره اینستاگرامی و همسرش +زندگینامه

0

“محمد روشنفکر″، معروف به ممد چهره معروف در اینستاگرام و تیک تاک است که به تازگی به همراه نیکا فلاحی به ترکیه مهاجرت کرده است. در ادامه با زندگینامه و بیوگرافی محمد روشنفکر آشنا شوید‌.

بیوگرافی محمد روشنفکر در اینستاگرام و همسرش +شغل و درآمد و زندگینامه

بیوگرافی محمد روشنفکر

محمد روشنفکر یکی از فعالان شبکه اجتماعی تیک تاک و اینستاگرام است که به پدر تیک تاک در ایران از لحاظ سابقه فعالیت و عضویت و ساخت اولین ویدئو نامیده میشود. در ادامه با زندگی شخصی و خانوادگی و عکس های شخصی و خانواده و پدر و مادر و پیج اینستاگرام و سوابق ورزشی و شغل و تحصیلاتش آشنا شوید.

محمد روشنفکر، متولد ۲۱ خرداد ۱۳۷۲ بهشهر استان مازندران، تا سال ۱۴۰۰ ساکن تهران بود و در سال ۲۰۲۱ به همراه نیکا فلاحی به ترکیه مهاجرت کرد.

او رشته الکترونیک درس خوانده و دارای مدرک تحصیلی مهندسی الکترونیک است. رنگ مورد علاقه اش آبی و نماد او دست بی نمک هست .

کاربران او را از لحاظ سابقه زیاد عضویت و اولین فعالیت و ساخت کلیپ در تیک تاک،  پدر تیک تاک در ایران میدانند و میگویند که از اولین افرادی بوده که در اینرا بعد از ورود تیک تاک اقدام به ساخت کلیپ و عضویت کرده است.

خانواده و پدر و مادر

درباره خانواده و پدر و مادرش اینکه اهل شمال کشور هستند ، اما جزئیاتی درباره آنها در جایی ثبت نشده و خود این چههر نیز در پیج اینستاگرام درباره پدر و مادرش و خانواده اش توضیح نداده است.

بیوگرافی «محمد روشنفکر» در اینستاگرام و همسرش +شغل و درآمد و زندگینامه

همسر محمد روشنفکر کیست

او مجرد است و هنوز ازدواج نکرده، بعد از مهاجرت شایعاتی مبنی بر ازدواجش با نیکا مطرح شد که تاکنون نوع رابطه آنها بعد از رفتن به ترکیه تعریف نشده است.

اکیپ محمد روشنفکر

ممد عضو اکیپ نیکا فلاحی ، دیانا رحیمی ، عسل ایزدیان ، ارسلان کاشی ، رضا برزگر، متین امینی و عباس اقدام است که چند سالی است به ساخت ویدیوهای فان و درام درباره زن و شوهرها و روابط دوستی اقدام میکند و ویدیو های منتشر شده توسط آن ها در فضای اینستاگرام بازدید های چند هزار نفری دارد.

ورزش های رزمی

او دوره های ورزش های رزمی را گذرانده و در این رشته مدال آوری نیز داشته و در خوانندگی نیز مهارت دارد و صدای خوبی هم دارد.

اینستاگرام محمد روشنفکر

ایدی اینستاگرام او : mamad_roshanfek

همچنین بخوانید: بیوگرافی متین امینی در اینستاگرام و همسرش + شغل و درآمد و اینستاگرام

عکس جدید نیکا و ممد در ترکیه

بیوگرافی «محمد روشنفکر» در اینستاگرام و همسرش +زندگینامه

علت مهاجرت به ترکیه

محمد روشنفکر معروف؛ ممد و نیکا فلاحی فروردین ۱۴۰۰ با ویدئوی خداحافظی برای همیشه از ایران رفتند .
دلیل و علت مهاجرت ممد و نیکا ترکیه از ایران گفتند: کسی از ترک وطن خوشحال نمی شود ولی برخی اتفاق ها باعث مهاجرت شد. او می گوید همه را دوست دارند و برای کسی کم نذاشته اند و کاش میشد دوباره کنار یکدیگر بود

ممد در لایو جدید خود می گوید مردم فضای مجازی را می بینند و از واقعیت خبر ندارند. او می‌گوید خیلی اذیت شده و اتفاقاتی افتاده است که مجبور شده برود.

او می گوید آدم رفتن نبوده ولی تلاش کرده و دست خیلی ها را گرفته اما مجبور شده برود. بنظر می رسید او بخواهد از دلایل قانونی یا مثلا محدودیت فعالیت در اینستا بگوید، اختلافات اکپیشان را مطرح کرد.

ممد می‌گوید «چرا بی خداحافظی رفتم؟ من آمدم ترکیه. از یک سری چیزها که خبر ندارید ناراحت ام.»

او سپس به اختلافاتش با متین یکی از اعضای گروهی که ویدئو درست می کردند می گوید و می گوید استوری هایش فقط برای دیده شدن توسط مردم بوده و هوای گروه را نداشته است.

ممد می‌گوید: «مردم فقط چیزهایی که نشان می دهید می بینند و واقعیت را ندیدند. مردم ندیدند نزدیک ترین اشخاص با من چه کردند واسه رفاقت کم نگذاشتم ولی همه پشت من حرف زدند.

نظرات