ماجرای فیلم قتل ناموسی زن ۱۷ ساله در اهواز چیست؟ علت کشتن دختر در اهواز چیست

0

ماجرای فیلم قتل ناموسی زن ۱۷ ساله در اهواز چیست؟ علت کشتن دختر در اهواز چیست؟ دادستان اهواز با بیان اینکه انگیزه این قتل ناموسی بوده است

ماجرای قتل ناموسی زن ۱۷ ساله در اهواز چیست؟ دختر کشته شده در اهواز کیست؟
ماجرای قتل ناموسی زن ۱۷ ساله در اهواز چیست؟ علت کشتن دختر در اهواز چیست

فارس نوشت: دادستان اهواز با بیان اینکه انگیزه این قتل ناموسی بوده است، گفت: قطعاً اگر ثابت شود افرادی تعمداً اقدام به انتشار این فیلم‌ها کرده‌اند بازداشت خواهند شد.

عباس حسینی پویا در رابطه با قتل زن جوان اهوازی، اظهار کرد: اکنون همسر این دختر جوان که قاتل است و برادر همسرش که در قتل کمک کرده دستگیر شدند.

همچنین ببینید: فیلم وحشتناک قتل و چرخاندن سربریده دختر اهوازی توسط شوهرش را کامل ببییند (۱۶+)

وی در تشریح علت قتل دختر ۱۷ ساله اهوازی که بعد از ظهر روز گذشته اتفاق افتاد، اظهار کرد: ظاهراً این خانم جوان به کشور ترکیه فرار کرده و از آنجا یکسری تصاویر را برای همسر خود ارسال کرده بود که این تصاویر سبب تحریک احساسات همسر وی شده است.

دادستان اهواز با بیان اینکه انگیزه این قتل ناموسی بوده است، افزود: پدر مقتول دختر خود را به ایران بازمی‌گرداند و زمانی که همسر دختر جوان متوجه حضور همسرش در اهواز می‌شود جرأت پیدا می‌کند و برای کشتن وی اقدام می‌کند.

وی گفت: اکنون همسر این دختر جوان که قاتل است و برادر همسرش که در قتل کمک کرده دستگیر شدند و در بازداشت به سر می‌برند.

حسینی تصریح کرد: قطعاً به شدت با متهمان برخورد خواهد شد چرا که علاوه بر بحث قتلی که اتفاق افتاده، گردن زدن این خانم در ملأ عام نیز جرم است.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه برخورد دستگاه قضا با افرادی که از این حادثه فیلم گرفته و منتشر می‌کنند چگونه است، اظهار کرد: قطعاً اگر ثابت شود افرادی به صورت عمدی اقدام به انتشار این فیلم‌ها کرده‌اند بازداشت خواهند شد.

دادستان اهواز افزود: فردا به اداره آگاهی دستور می‌دهیم که افرادی را که با انتشار این فیلم‌ها تعمدی سبب تشویش اذهان عمومی شده‌اند را شناسایی کنند.

نظرات