با بهترین دکتر زاویه سازی صورت آشنا شوید

0

با مراجعه به بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران این امکان فراهم می شود تا چهره ای زیبا و جذاب داشته باشید. امروزه داشتن ظاهری زیبا یکی از مهمترین دغدغه های  اکثر خانم ها و آقایان می باشد. ایجاد هماهنگی بین اجزای صورت، زوایا و فرم چهره باعث می شود تا ظاهری متناسب داشته باشید.  تناسب اجزای چهره ممکن است به دلیل نواقص مادرزادی، افزایش سن، تصادفات، بیماری ها و … دچار مشکل شود.

 زاویه سازی صورت

با انجام زاویه سازی صورت نزد بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران می توانید، هماهنگی و تناسب بین  اجزای مختلف صورت خود را داشته باشید که از نظر زیبایی شناختی عامل مهمی محسوب می شود.  زاویه سازی همچنین به جوانسازی صورت نیز کمک می کند. روش های مختلفی برای انجام کانتورینگ یا زاویه سازی وجود دارد. انتخاب روش مناسب بستگی به حالت چهره، تمایل فرد و نظر پزشک دارد. برخی از روش های کانتورینگ ساده و به صورت سرپایی انجام می شود ولی برخی دیگر از روشها تهاجمی تر می باشد.

یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی که خدمات زاویه‌سازی صورت را به بهترین شکل ممکن با تیم مجربی از پزشکان ارائه می‌دهد، کلینیک دکتر زمانی در تهران است. شما می‌توانید نمونه کارهای این کلینیک زیبایی را در وب سایت این مجموعه به نشانی www.zamani.clinic مشاهده کنید.

زاویه سازی ایده آل توسط بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران

زاویه سازی صورت

به طور کلی زاویه سازی صورت برای خانم ها ایجاد صورت  به شکل V یا قلبی شکل   و برای آقایان برجسته کردن فک، مورد پسند بسیاری از افراد می باشد. معمولا برای خانم ها زاویه ۱۲۰ الی ۱۳۰ درجه و برای آقایان زاویه کمتر ایده آل می باشد. این اندازه ها و معیارهای نسبی به مرور زمان تغییر می کنند و فرم های جدیدتری در آینده معیار زیبایی محسوب می شوند.

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران با کشیدن فک و تغییر شکل آن، کوچک کردن فک، برجسته سازی چانه و گونه ها و لاغری صورت کمک می کند تا بینی ظریف تر و چشم ها درشت تر به نظر آیند. با این روش جوان سازی پوست انجام شده و ظاهری زیبا ایجاد می شود. در نتیجه روحیه فرد بهبود یافته و اعتماد به نفس فرد تقویت می شود.

البته همه ی این مزایای زاویه سازی صورت، در صورتی ایجاد می شود که شما به بهترین دکتر زاویه سازی فک در تهران مراجعه کنید. دکتر تشخیص خواهد داد که شما کاندید مناسب برای کانتورینگ هستید یا خیر؟ در صورت داشتن خصوصیات زیر نمی توانید از این روش جوانسازی استفاده کنید:

  • پوست دچار افتادگی شده باشد.
  • صورت شما خیلی چاق و یا خیلی لاغر باشد.
  • گونه ها خیلی کوچک باشد.
  • فک پایینی کوچک باشد.
  • بینی خیلی بزرگ باشد.
  • وجود عقب رفتگی چانه
  • گردن چاق
  • باریک بودن قسمت بالایی صورت نسبت به قسمت پایینی صورت

بهترین مرکز هایفو تراپی در تهران

برخی مواقع بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران،  انجام روش هایفوتراپی را برای مراجعین خود توصیه می کند.  هایفوتراپی یک روش بدون درد است و می توان آن را جایگزین لیفت صورت کرد. دکتر با استفاده از امواج فراصوت به لایه مخصوصی از پوست به صورت متمرکز انرژی را وارد می کند. در نتیجه موجب تحریک تولید و ساخت رشته های پروتئینی کلاژن می شود. انرژی وارده متمرکز به لایه های زیرین پوست، باعث آسیب رساندن به سلول های آن قسمت می شود. بدن برای ترمیم سلول های آسیب دیده کلاژن بیشتری می سازد. افزایش تولید کلاژن باعث افزایش استحکام پوست و حالت ارتجاعی آن می شود در نتیجه پوست لیفت شده و جوانسازی پوست بهتر و سریعتر انجام می شود.

در بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران، انجام هایفو برای موارد زیر انجام می شود:

  • سفت کردن پوست گردن و لیفت گردن
  • رفع افتادگی پلک
  • لیفت ابرو
  • لیفت گونه
  • از بین بردن غبغب
  • برطرف کردن چین و چروک های پوست صورت
  • اصلاح طرح لبخند

لیفت صورت و جوانسازی پوست

زاویه سازی صورت

قیمت هایفوتراپی در تهران با توجه به این موضوع که این روش یک روش ایمن، غیر تهاجمی و موثر در درمان مشکلات پوست می باشد، بسیار مناسب و ارزانتر از روش های جراحی می باشد. در این روش هیچگونه جای زخم و اسکار باقی نمی ماند. این روش جوانسازی پوست  دوره بهبودی  لازم ندارد.

خدمات گروه زیبایی دکتر زمانی

گروه زیبایی دکتر زمانی بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران با سابقه کاری ۱۸ سال آماده خدمت رسانی به تمام خانم ها و آقایان می باشند. در این مرکز خدمات زیادی در جهت زیبایی پوست، مو و عمل های زیبایی انجام می شود. تمام روش های جوانسازی و پاکسازی پوست و روش های تزریق فیلر، بوتاکس کلاژن مورد تایید و تحت نظارت وزارت بهداشت و درمان انجام می شود. با مراجعه به سایت اینترنتی این مجموعه به نشانی www.zamani.clinic با دیگر خدمات این مرکز آشنا شوید و با انجام مشاوره با کارشناسان، انتخاب صحیحی برای داشتن چهره ای زیبا داشته باشید.

نظرات