همه چیز درمورد بازسازی ساختمان!

0

بازسازی ساختمان عبارت است از بازسازی نمونه اولیه آثار معماری آسیب دیده یا تخریب شده یا بخش هایی از ساختمان ها. بازسازی ساختمان برای قرن ها یک امر رایج بوده است. دلایل بازسازی ساختمان گاهی نتیجه تخریب بناهای تاریخی است که توسط ساکنان منطقه به عنوان آسیب زا تجربه می شود، مانند جنگ، اشتباهات برنامه ریزی و تخریب با انگیزه های سیاسی، گاهی اوقات صرفاً نتیجه بلایای طبیعی است. به عنوان مثال می توان به یونگدینگمن دروازه شهر پکن که به طور موقت قربانی ترافیک شد اشاره کرد.

همه چیز درباره بازسازی ساختمان

رویکردهای متنوع بازسازی ساختمان

رویکردهای مختلفی برای بازسازی منزل شما وجود دارد که از نظر درجه وفاداری به اصل و حساسیت به اجرا متفاوت است. در معماری، گئورگ مورش بازسازی را به عنوان “روش علمی استخراج منابع برای بازسازی چیزهایی که از بین رفته اند، بدون توجه به زمانی که از آن زمان گذشته است” توصیف می کند. به عنوان مقال بازسازی واقعی به بازسازی ای گفته می‌شود که با استفاده از مواد مشابه و همان روش‌های ممکن پس از تحقیقات گسترده منبع انجام شود. اغلب از اجزای اصلی موجود استفاده می شود. این نوع بازسازی را می توان بیش از هر چیز در ساختمان های مهم فرهنگی و تاریخی یافت، که سپس به عنوان اشیایی برای تماشا و استفاده به عنوان موزه استفاده می شود.

به چه مواردی در بازسازی منزل خود باید دقت کنیم؟

یک ساختمان بازسازی شده نیاز به مراقبت ویژه ای دارد، به خصوص در مورد سازه های قدیمی و مصالح ساختمانی، بلکه ساختمان های تاریخی اغلب مملو از شگفتی ها هستند و این شگفتی ها می توانند به سرعت جمع شوند. مهم نیست که چقدر به مرمت ساختمان علاقه دارید، نجات یک ساختمان تاریخی در شهر خود از تخریب یا پوسیدگی کار بسیار مهمی است. با این حال، اگر پروژه مرمت بنای تاریخی به درستی انجام شود، جان تازه ای به یک سازه زیبا می دهید.  هنگامی که برای اولین بار با یک پروژه مرمت ساختمان تاریخی شروع می کنید، ممکن است وسوسه شوید که فوراً کابینت ها، قالب گیری تاج و لوازم جدید را انتخاب کنید، اما اولین قدم شما باید بیشتر عملی باشد تا زیبایی. بناهای تاریخی گهگاه دارای عوارضی هستند که مستقیماً بر یکپارچگی ساختمان تأثیر می گذارد. هنگام به روز رسانی یک بنای تاریخی، حفظ و تعمیر تا حد امکان از سیستم ساختاری اصلی ترجیح داده می شود.

نوسازی و بازسازی ساختمان

همه چیز درباره بازسازی ساختمان

ساختمان‌های تاریخی در طول سال‌ها تاریخ زیادی را به خود دیده‌اند، اما دارای ویژگی‌های معماری غنی، جزئیات طراحی و چیدمان‌های منحصربه‌فرد هستند که از زمان ساخت خانه‌های مدرن ناپدید شده‌اند. تعیین اهمیت تاریخی، فرهنگی یا معماری ساختمان شما برای افزایش آگاهی مهم است، اما همچنین می تواند به شما در هنگام درخواست کمک هزینه / کمک مالی و همچنین رعایت دستورالعمل های کدهای خاص کمک کند که به زودی در مورد جزئیات بیشتر صحبت خواهیم کرد. آیا یک رویداد تاریخی در اینجا رخ داده است؟ آیا این اولین ساختمان در نوع خود در منطقه بود؟

آیا منزل من به بازسازی نیاز دارد؟

زمان نشان داده است که تعداد کمی از مردم از این مکان های دیدنی احیا شده پشیمان می شوند. معیار گنجاندن آثار بازسازی شده در این قطعه، بازآفرینی دقیق نمای بیرونی یک ساختمان کاملاً یا تقریباً از دست رفته است. چنین پروژه هایی ممکن است شامل تکرار فضای داخلی اصلی باشد یا نباشد. این تعریف مانع از ساختمان‌های تخریب‌شده مانند کلیساهای رن لندن می‌شود که در آن دیوارهای بیرونی از بلایتس تا حد زیادی دست نخورده باقی مانده‌اند.

میزان تقاضا برای بازسازی منزل

از قرن نوزدهم،جهان به طور کلی رویکردی مبتنی بر حفاظت و نه بازسازی یا بازسازی منزل را برای مدیریت دارایی‌های میراثی مانند بناهای باستانی و بناهای تاریخی اتخاذ کرده است. این رویکرد تا حدی از طریق آزمون و خطا ظاهر شد و سپس در طول زمان در سیاست دولت رسمیت یافت. در سیاست و رویه انگلیسی، مقاومت مستدلی در برابر کار مرمت و بازسازی وجود دارد. به طور خاص، بی میلی برای انجام کارهای مرمتی وجود دارد که به قیمت درک کامل دارایی میراث، «افزودن» را حذف می کند. مخالفت با کار بازسازی نیز در جایی ظاهر می شود که شواهد کافی برای اعتبار دارایی میراث بازسازی شده وجود نداشته باشد.

اهمیت بازسازی ساختمان

تصمیمات در مورد بازسازی یا عدم بازسازی معمولاً بر اساس اهمیت میراثی دارایی گرفته می شود. بازسازی جزئیات سنگر در یک ساختار دفاعی قرون وسطایی نمونه‌ای است که در آن آثار ممکن است برخی ارزش‌های میراثی مانند زیبایی‌شناختی را تقویت کنند، اما به اصالت آسیب می‌رسانند. پس از بازسازی، برخی از دارایی‌های میراث «جدید» می‌توانند با اطمینان از فراموش نشدن رویدادهایی که منجر به تخریب مکان اصلی شده‌اند، از اهمیت بالایی برخوردار شوند. آنها همچنین می توانند به عنوان نمادی از تجدید و آشتی عمل کنند. کتیبه ورشو به عنوان یک سایت میراث جهانی نمونه ای است که در آن در بیانیه ارزش جهانی برجسته به رسمیت شناخته شده و برجسته شده است. بنابراین، تصمیم گیری در مورد بازسازی شامل یافتن تعادل بین اثرات بالقوه است، در حالی که مزایای زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی را نیز در نظر می گیرد که یک پیشنهاد ممکن است ایجاد کند.

مزایای عمده بازسازی ساختمان

همه چیز درباره بازسازی ساختمان

همه ما ممکن است ساختمان مدرن در پارک اداری مجاور یا توسعه جدید خانه‌ها در محله‌هایمان را به خاطر بازسازی مسکونی تحسین کنیم، اما آیا مزایای بازسازی ساختمان ‌های تاریخی را در نظر گرفته‌اید و چرا این چنین خدمات مهمی است؟ چهار دلیل عمده وجود دارد که چرا شما (به عنوان یک جامعه یا فردی) باید به جای ساختاری جدید، بازسازی یا حفظ خانه یا ساختمان خود را در نظر بگیرید.

بازسازی ساختمان و اقتصاد

بازسازی منزل شما به عنوان یک ساختمان قدیمی نه تنها به نفع فرهنگ و آموزش است، بلکه به رونق اقتصاد نیز کمک می کند. به همه هزینه های گردشگری فکر کنید که می تواند با زنده نگه داشتن این سازه ها، و به همان شکلی که در دوران اوج خود بودند، به جامعه کمک کند. حفظ یا بازسازی ساختارهای قدیمی برای تجارت خوب است.

برای بازسازی ساختمان خود به کجا باید مراجعه کرد؟

شما عزیزان همیشه می توانید برای پرسیدن سوالات خود و کسب اطلاعات بیشتر درمورد بازسازی منزل خود با گروه بازسازی گریت با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ در تماس باشید. ما از صفر تا صد پروژه در کنار شما و همراهتان هستیم تا به ملک رویایی خود برسید!

نظرات