زمان پخش و تکرار سریال گناه فرشته از پلتفرم فیلیمو ۱۴۰۲ + ساعت و روزهای پخش

0

سریال گناه فرشته از فیلیمو : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال گناه فرشته برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال گناه فرشته از فیلیمو

این مجموعه به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی حامد عنقا محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این مجموعه قرار است به جای سریال زخم کاری از فیلیمو پخش شود. ناگفته نماند این مجموعه سومین کار نمایش خانگی حامد عنقا است و مانند کارهای دیگر او (قلب یخی ۱ و ۲، آقازاده) قطعا پر فروش و جذاب خواهد شد. این مجموعه داستان متفاوتی دارد که این دلیلی بر موفق بودن این مجموعه خواهد بود.این سریال قرار است از ۱ دی ۱۴۰۲ از فیلیمو پخش شود.

در آستانه پخش سریال «گناه فرشته» به نویسندگی و کارگردانی حامد عنقا، از لوگوی این سریال رونمایی شد؛ این لوگو توسط «مهدی میرباقری» گرافیست و نقاش مدرنیست مطرح کشور که پیش از این لوگو «آقازاده» را نیز طراحی کرده بود، آماده شده است.نشان نوشته سریال در قالب تایپوگرافی نستعلیق طراحی شده و به سادگی با یک رد خون غلیظ به اتفاقاتی که خواهید دید اشاره دارد.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به امیر آقایی،لادن مستوفی،شهاب حسینی،بهروز رضوی،مهدی سلطانی سروستانی،پردیس پورعابدینی،دیبا زاهدی،نفس بازغی و… می توان اشاره کرد.

داستان درباره یک وکیل است که درگیر پرونده‌های قتل مرموز و شبیه به هم هستند و گویی یک منشا دارند….

درباره خلاصه داستان این سریال این جمله مبهم و پر رمز و راز منتشر شده:«آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه اس رو می‌سوزونه، چیزی موندنی باشه می‌مونه!…

زمان پخش سریال گناه فرشته

زمان پخش سریال گناه فرشته از پلتفرم فیلیمو

این سریال از ۱دی ۱۴۰۲ هر جمعه ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.

امیدواریم از دیدن این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات